آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قاتل برادرکش هنگام فرار از کشور دستگیر شد



جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به دستگیری قاتلی که پس از قتل ۲ برادر خود متواری شده بود، گفت: قاتل هنگام فرار از کشور دستگیر شد.

به گزارش مهر، سردار علی محمدی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: پس از وقوع ۲ فقره قتل (قتل ۲ برادر) در چهارم فروردین امسال در یکی از روستاهای اطراف تبریز و متواری شدن قاتل، رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی، قاتل را هنگام خروج از کشور در یکی از استان‌های غربی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهم انگیزه خود را از ارتکاب قتل، اختلافات ملکی و مالی با برادرانش عنوان کرده است، گفت: از متهم و همدستش یک قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

سردار محمدی امنیت را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: اگر افرادی بخواهند با تهیه سلاح گرم امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند پلیس با آنان برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.

 

چهارم فروردین امسال مرد ۳۵ ساله‌ای ۲ برادر ۴۳ و ۴۴ ساله خود را با کلت کمری در یکی از روستاهای اطراف تبریز به قتل رساند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------