انفجار و آتش‌سوزی یک آپارتمان مسکونی در بلوار طبرسی مشهد/ ۷ نفر نجات یافتند



مدیر منطقه سوم عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع انفجار توام با آتش‌سوزی یک آپارتمان مسکونی در بولوار طبرسی این شهر و نجات ۷ فرد گرفتار از میان آتش و آوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد،  آتشپاد سوم حسن عظیمیان با اعلام این خبر گفت: ظهر امروز دوم اردیبهشت ماه۱۴۰۰، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵و اعلام وقوع انفجار توام با آتش‌سوزی طبقه اول یک آپارتمان مسکونی۴طبقه و گرفتار شدن ساکنان در میان آتش و آوار، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه شماره ۸ را به محل حادثه در بولوار طبرسی شماره ۵ اعزام کرد .

 

وی افزود: نیروهای امدادی به محض حضور در محل مشاهده کردند شدت انفجار و آتش‌سوزی ناشی از آن، باعث تخریب بخشی از یک منزل مسکونی ۸۰ متری و گرفتار شدن ساکنان در طبقات شده بود که بلافاصله امدادگران و آتش‌نشانان با تقسیم شدن به چند گروه ضمن نجات و انتقال محبوس شدگان به مکان امن، این آتش سوزی را مهار کردند.

 

مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان ۷ فرد حادثه دیده را که در میان آنها ۳ کودک نیز بودند، برای سیر مراحل پزشکی تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

 

گفتنی است؛علت اولیه این حادثه نشت گاز شهری ارزیابی شده و آتشنشانان پس از ایمن‌سازی کامل منزل آسیب دیده و محیط پیرامونی محل انفجار به ماموریت خود پایان داده‌اند. همچنین میزان خسارت مالی و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------