وقوع 3 غرق‌شدگی و فوت یک نفر در قشم در چهارمین روز نوروز



رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان از وقوع سه مورد غرق شدگی در چهارمین روز سال جدید در قشم خبر داد.

به گزارش فارس، حسین قاسمی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه هرمزگان امشب در گفت‌وگویی رسانه‌ای گفت: ساعت ۱۲:۲۸ دقیقه ظهر امروز 4 فروردین، آمبولانس پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ قشم برای امداد رسانی به دو مصدوم حادثه غرق شدگی، به محل فوریت واقع در پارک سینما دریا اعزام شد.

 

در این حادثه، دو نفر، که هر دو از اعضای یک خانواده و مسافر بوده اند، غرق شده که، متاسفانه یکی از آنها، آقای ۳۵ ساله، فوت و نفر دوم آقای ۲۲ ساله نجات پیدا می‌کند و به صورت سرپایی خدمات پیش بیمارستانی در محل فوریت دریافت نمود.

 

قاسمی در ادامه افزود: کمتر از دو ساعت بعد یعنی در ساعت ۱۴:۱۸ دقیقه یک آقای ۱۹ ساله مجدد در همان محل دچار غرق شدگی می‌گردد و تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵، مصدوم را حین احیاء قلبی و ریوی به بخش اورژانس بیمارستان قشم، منتقل می نمایند.

 

احیاء مصدوم بیش از ۴۰ دقیقه در بیمارستان انجام و در حال حاضر بیمار با سطح هوشیاری ۵ در بخش ‌ICU تحت نظر می باشد‌.

 

قاسمی ضمن توصیه به مسافران گرامی جهت شنا در مناطق مجاز، افزود: از ۲۵ اسفند تا کنون، یازده مورد غرق شدگی در استان رخ داده که منجر به فوت سه نفر شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------