آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری چهار مالخر خارجی/دو قبضه سلاح جنگی در پایتخت کشف شد



سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری چهار تبعه کشورهای همسایه که اقدام به مالخری تلفن همراه می‌کردند، خبر داد.

به گزارش پلیس پایتخت، سرهنگ «پیمان لطیفی»  در تشریح جزئیات این خبر گفت: تیم عملیات کلانتری پایانه مسافربری غرب تهران در حین گشت زنی‌های هدفمند، به چهار جوان ۲۰ تا ۲۵ساله که با مشاهده ماموران تغییر مسیر دادند مشکوک می‌شوند و آنها را زیرنظر می‌گیرند.  

 

وی اظهار داشت: تیم عملیات کلانتری پایانه مسافربری عزب تهران در یک عملیات غافلگیرانه هر چهار متهم را دستگیر و در بازرسی اولیه از هر متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی با برندهای مختلف کشف کردند.  

 

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و خرید گوشی‌های تلفن همراه سرقتی از سارقان معترف می‌شوند.  

 

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با شناسایی مال باختگان هر چهار مال باخته به کلانتری دعوت شدند و اموال کشف شده تحویل آنان شد.  

 

وی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد گفت: پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شد.

 

کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در غرب تهران

 

براساس این گزارش، رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت نیز از کشف دو قبضه سلاح جنگی و ۴۰ فشنگ در غرب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

 

سرهنگ «سعید راستی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواخر هفته گذشته خبری در خصوص فروش سلاح جنگی درفضای مجازی توسط یک کاربری اینستاگرامی دریافت کردیم و مشخص شد که متهم در این دو هفته اخیر به فعالیت‌های غیر قانونی پرداخته و با ترفندهای مختلف خریداران را اغفال و با جلب اعتماد به فروش سلاح گرم می‌پردازد.  

 

وی اظهار داشت: در تحقیقات بعدی مشخص شد این فرد به تازگی به شهرهای غربی کشور مراجعه کرده و پس از تهیه سلاح جنگی در حال بازگشت به شهر تهران می‌باشد.  

 

رییس مرکز عملیات امنیت عمومی تهران ادامه داد: با مراقبت‌های ویژه پلیسی و اخذ دستور قضائی دو تیم با همکاری ماموران پایگاه دوم این پلیس به محورهای مواصلاتی غرب تهران اعزام و متهم در حالی که از یکی از مبادی‌های ورودی وارد شهر تهران شده بود با یک تعقیب و مراقبت چندساعته در حوالی میدان آزادی دستگیر و از وی دو قبضه سلاح جنگی به همراه چهار خشاب و ۴۰ عدد فشنگ کشف شد.  

 

این مقام انتظامی به اعتراف متهم به بزه انتسابی اشاره کرد و گفت: متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد و همچنین تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------