جان‌باختن دو جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی در کرمان



سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از جان باختن دو نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: امروز ١٣ اردیبهشت ماه در ساعت ١۶:۴۶ از غرق شدن دو نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی واقعه در حومه شهر کرمان (شرف آباد)  مطلع شدیم که  بلافاصله دو تیم تخصصی امداد و نجات به همراه دو دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شد.

 

بابایی در ادامه گفت: تیمهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سریعا در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات امداد و نجات را  در دستور کار قرار دادند.

 

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات علت این حادثه را بی احتیاطی در شنای غیر مجاز در استخر ذخیره آب اعلام کرد و در ادامه گفت: افراد دچار حادثه شده با تلاش و جستجوی  آتش نشانان از عمق استخر ذخیره آب کشاورزی خارج شدند اما  متاسفانه این دو نفر  جان خود را از دست داده بودند.

 

بابایی اظهار کرد: متاسفانه علیرغم هشدارها و تذکرات مکرر که همواره در خصوص عدم ورود به استخرهای کشاورزی و سدهای خاکی به شهروندان می‌شود، برخی افراد بدون توجه به این نکات موجبات رقم خوردن چنین حوادث ناگواری را فراهم می‌آورند.

 

سرپرست سازمان آتش نشانی کرمان تصریح کرد: از مالکان اینگونه استخرها و مسئولان مربوطه درخواست داریم نسبت به نصب حفاظ و تابلو خطر برای اینگونه استخرها اقدامات لازم را انجام دهند و از مردم و بویژه جوانان می‌خواهیم که با توجه به خطرات موجود، به هیچ عنوان برای شنا، تفریح و یا هرکار دیگری وارد اینگونه استخرها نشوند.

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------