درگیری مسلحانه با دو کشته در قم



فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: مالک یک باب مغازه در نیروگاه قم در درگیری با مستاجر خود، با سلاح گرم او را به قتل رساند سپس با بازگشت به منزلش، به سمت فرزندش نیز شلیک کرد، قاتل بعد از کشتن فرزند خود، خودزنی کرد و اکنون در بیمارستان بستری است.

به گزارش فارس، سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با وقوع درگیری که در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به علت اختلافات مالی بین مالک یک باب مغازه میوه فروشی و مستاجر در چهار راه حافظ خیابان نیروگاه قم رخ داد، مالک پس از بحث و جدل، اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کمری می کند که در اثر آن فروشنده ۵۴ ساله به قتل می رسد.

 

وی عنوان کرد: قاتل که حدودا ۴۸ ساله است در ادامه تیراندازی به سمت فرزند مستاجر نیز تیراندازی می کند که سبب جراحت فرزند از ناحیه گوش می شود.

 

وی در ادامه افزود: قاتل پس از انجام جنایت و با فرار از محل حادثه به سمت منزل خود رفته و پس از شلیک به سمت دختر ۱۴ ساله و قتل فرزند خود، اقدام به خودزنی و شلیک به سمت خود می کند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قم در پایان گفت: در حال حاضر مرد قاتل در بیمارستان بستری است اما به دلیل شدت جراحت، وضعیت وخیمی دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------