ترافیک سنگین در منجیل - رودبار/ ۸ نفر جان باختند و ۷۶ نفر مصدوم شدند



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
رئیس پلیس راه گیلان از پایان موج اول سفرهای نوروزی و آغاز بازگشت مسافران طی امروز و فردا خبر داد و گفت: از صبح امروز با حجم سنگین ترافیک در محدوده منجیل - رودبار مواجه هستیم.

سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای ارتباطی استان گیلان به دلیل حجم زیاد مسافران شلوغ و پرتردد است، اظهار کرد: در محور آستارا - محدوده حیران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

 

وی با اشاره به ترافیک در دو بزرگراه رشت - لنگرود و رشت - انزلی، افزود: از صبح امروز با حجم سنگین ترافیک در محدوده منجیل - رودبار مواجه هستیم.

 

رئیس پلیس راه گیلان از پایان موج اول سفرهای نوروزی و آغاز بازگشت مسافران طی امروز و فردا خبر داد و خاطرنشان کرد: از عصر فردا این موج بازگشت بیشتر می شود.

 

صفاری از ورود بالغ بر ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو به گیلان طی هشت روز گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه از ابتدای طرح نوروزی تا امروز هشت نفر در اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را در جاده ها از دست دادند و ۷۶ نفر مصدوم شدند که آمار نگران کننده ای است.

 

وی با بیان اینکه سرعت در صدر علل وقوع حوادث رانندگی قرار دارد، عنوان کرد: مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند و به تدریج از استان خارج شوند و حتما سرعت مطمئنه داشته باشند و از رفتارهای پرخطر اجتناب کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------