برادر ۶ ساله با اسلحه شکاری پدر خواهر ۱۴ ساله‌اش را کشت



معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: بازی کودک ۶ ساله در یکی از روستاهای کنگاور با اسلحه شکاری مجوزدار پدر، باعث شلیک به سمت خواهر ۱۴ ساله و در نهایت مرگ او شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی منجر به جرح در روستای محمدآباد کنگاور که دختر ۱۴ ساله ای مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است، ماموران پاسگاه کرماجان به این مرکز درمانی مراجعه کردند.

 

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات لازم مشخص شد پسر ۶ ساله ای که همراه خواهر ۱۴ ساله اش تنها در منزل حضور داشته به اسلحه شکاری پدرش دسترسی پیدا کرده و حین بازی کردن با آن باعث شلیک گلوله ساچمه ای می شود.

 

سرهنگ یاری تصریح کرد: بر اثر شلیک صورت گرفته، دختر ۱۴ ساله خانواده نیز از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش های صورت گرفته جان خود را از دست می دهد.

 

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با ابراز تاسف از این واقعه، گفت: متاسفانه برخی خانواده ها در این خصوص احتیاط لازم را به خرج نداده و چنین وسیله های خطرآفرینی را در دسترس کودکان قرار می دهند که نتیجه آن مرگ مظلومانه عضوی از آن خانواده می شود.

 

وی یادآور شد: در بسیاری مواقع یک بی احتیاطی در نگهداری سلاح و سهل انگاری باعث وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیری شده و خانواده ای را برای همیشه داغدار می کند، بنابراین انتظار می رود خانواده های روستایی و عشایر که مجوز استفاده از سلاح را دارند حتما باید نهایت دقت را در نگهداری اسلحه داشته باشند و حتی برای لحظه ای فرزندان کودک و نوجوان خود را با آن تنها نگذارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------