آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

باند سارقان موتورسیکلت در اراک منهدم شد/ دستگیری ۷ نفر



رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند هفت نفره سارقان موتور سیکلت و اعتراف آنان به چندین فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ سیدنورالدین حسینی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان در یک ماه گذشته، با طرح موضوع در قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت پلیس، مأموران انتظامی بررسی پرونده را به صورت ویژه آغاز کردند.

 

وی ادامه داد: تحقیقات میدانی پلیس برای شناسایی سارقان ادامه یافت که سرانجام با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم، سرکرده باند مذکور شناسایی، دستگیر و سه دستگاه از موتور سیکلت های سرقتی نیز از مخفیگاه او کشف و به مال باختگان تحویل داده شد.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، شش همدست دیگر وی نیز شناسایی و هر یک در عملیات‌های جداگانه، از سوی مأموران پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

 

حسینی با اشاره به اعتراف سارقان به هفت فقره سرقت در سطح شهرستان اراک خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر شهروندان به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی افزود: سامانه‌های تلفنی ۱۱۰و ۱۹۷ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های شهروندان و دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------