باند بزرگ اسکیمری متلاشی شد



کلاهبرداران از طریق راه‌اندازی دستگاه اسکیمر در میدان تره‌بار شهرهای مختلف استان مازندران و با دریافت کارت‌های بانکی شهروندان اقدام به کپی‌برداری از کارت آنها می‌کردند. 

رئیس پلیس فتا استان مازندران ازشناسایی ودستگیری اعضای باند 7 نفر کلاهبردارنی که اقدام به کپی کردن کارت شهروندان و برداشت از حسابشان می‌کردند، خبر داد.

 

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ سامع خورشاد گفت: با وصول پرونده‌های متعددی مبنی بر اینکه از حساب بانکی شهروندان برداشت‌های غیر‌مجازی صورت گرفته است، موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد، کارت‌های بانکی مالباختگان توسط کلاهبرداران به وسیله دستگاه اسکیمر کپی برداری شده و از این طریق به وجوه آنها دسترسی پیدا کرده‌اند.

 

سرهنگ خورشاد تصریح کرد: در ادامه ماموران در بررسی‌های تخصصی خود متوجه شدند، کلاهبرداران از طریق راه‌اندازی دستگاه اسکیمر در میدان تره‌بار شهرهای مختلف استان مازندران و با دریافت کارت‌های بانکی شهروندان اقدام به کپی‌برداری از کارت آنها می‌کردند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: بررسی‌ها و تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت از متهمان مشخص و با اقدامات صورت گرفته محل اختفایشان مورد شناسایی قرار گرفت که در یک عملیات غافلگیرانه مجرمان سایبری دستگیر شدند و اعتراف کردند عابربانک شهروندان را کپی و با آنها لوزام خانگی خریداری کرده‌اند.

 

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان مبلغ سرقت شده ازحساب‌های بانکی بیش از ده‌ها نفر شهروند و همچنین با توجه به افزایش شکات پرونده مبالغ کلاهبرداری را 30 میلیارد ریال برآورد کرده و در حال بررسی است و از اعضای این باند 7نفره 300 عدد کارت بانکی خام کشف شده است .

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------