اعتراف نامادری سنگدل به قتل پسر 7 ساله



متهم می‌گوید به دلیل توجه شوهرش به این کودک تصمیم گرفت او را به قتل برساند.

زنی که در جنایتی هولناک فرزندخوانده 7 ساله‌اش را به قتل رسانده است، در بازجویی‌های پلیسی جزییات این قتل را شرح داد.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، ماموران پلیس بندرعباس بعد از مرگ مشکوک پسر7 ساله به محل حادثه رفتند و نامادری این کودک و چند نفر از همسایه‌ها توضیح دادند این کودک به علت گیر کردن در آسانسور مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

 

بررسی‌های پلیسی مشخص کرد این کودک همراه نامادری و پدرش در طبقه پنجم ساختمان زندگی می‌‌کردند و ساعت ۷:۳۰ صبح روز حادثه پسربچه به مدرسه رفت و ساعت ۱۲:۴۰ بازگشت اما 10 دقیقه بعد جسد بی‌جان او توسط یکی از همسایگان در آسانسور طبقه همکف مشاهده شد.

 

کارشناسان سازمان آتش‌نشانی، کارشناس فنی آسانسور و پزشک قانونی به بررسی این حادثه پرداختند و در نهایت با توجه به سرنخ‌های به‌دست آمده از جمله وجود لکه‌های خون در کابین آسانسور و اطراف در ورودی آپارتمان محل سکونت متوفی این فرضیه پررنگ شد که پسربچه به قتل رسیده است. این‌گونه بود که نامادری او تحت بازجویی قرار گرفت و بعد از تناقض‌گویی‌های اولیه در نهایت به قتل اعتراف کرد.

 

این زن گفت: بعد از ازدواج با شوهرم او بیشتر به پسرش توجه می‌کرد و همین موضوع باعث شد تصمیم بگیرم این کودک را بکشم. به همین دلیل روز حادثه یک میله برداشتم و بعد از آن که فرزندخوانده‌ام با آسانسور به طبقه پنجم آمد و آسانسور ایستاد، حدود 8 ضربه به سرش زدم و بعد آسانسور را راهی طبقه همکف کردم.

 

متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------