ماجرای شلیک به مادر و پسر جوان



فرمانده انتظامی بوئین‌زهرا درباره شنیده شدن صدای تیراندازی در روز ۲۶ دی‌ ماه ۱۴۰۱ توسط شهروندان گفت: دو سارق زنجیره‌ای که مادر و پسر بودند و یک دستگاه پراید را از استان البرز سرقت کرده بودند، با تلاش مدافعان امنیت دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ وجیه‌ا... عبدی ضمن تشریح عملیات انتظامی پلیس در بوئین‌زهرا ، اظهار کرد: روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه حدود ساعت ۱۳ اعلام شد که دو سارق متواری با یک دستگاه پراید سرقتی از استان البرز، در حال فرار به سمت بوئین‌زهرا هستند.وی ادامه داد: بر اساس گزارش اعلام‌ شده، مدافعان امنیت نیروی انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا، برای تعقیب و گریز سارقان به عملیات اعزام شدند.

 

عبدی گفت: پس از تعقیب و گریز نسبتاً طولانی توسط نیروی انتظامی و بی‌توجهی سارقان به اخطار و ایست‌های پی‌درپی، مأموران نیروی انتظامی مجبور به تیراندازی به سمت لاستیک پراید شدند که درنهایت این عملیات منجر به دستگیری سارقان شد.وی با بیان این که، این سارقان طی یک ماه اخیر، سابقه سرقت کابل‌های برق را داشتند، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته، گزارشی از دزدی سیم و کابل‌های برق ارائه‌شده بود که متوجه شدیم، سارقان خودرو همان سارقان کابل‌های برق هستند.فرمانده انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا بیان کرد: سارقان اصالتاً اهل استان دیگری هستند و یکی از آن ها، در پی شلیک گلوله به خودرو، دچار زخمی سطحی از جانب پهلو شده است که اکنون وضعیت جسمی مساعدی دارد.

 

وی  بابیان این که مأموران نیروی انتظامی هنگام دستگیری سارقان ۳ گرم هروئین نیز کشف کردند، افزود: پس از ترخیص سارق زخمی از بیمارستان، این مادر و پسر به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند تا میزان جرم آن‌ها آشکار شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------