جست‌وجوی پلیس برای نجات پدر و پسر ربوده شده



مردان مسلح که بر سر اختلافات مالی پدر و پسری را در شهرستان سراوان ربوده و آنها را در محلی نامعلوم زندانی کرده‌اند دستگیر شدند و از آنها یک قبضه کلاش، 3کلت کمری و یک وینچستر کشف شد.  

به گزارش همشهری، اوایل آبان‌ماه امسال مأموران پلیس شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان در جریان یک آدم‌ربایی مسلحانه قرار گرفتند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که چند مرد مسلح که صورتشان را پوشانده بودند با حمله به پدر و پسری در یکی از محله‌های شهر، آنها را با تهدید سوار بر یک خودروی پژو پارس کرده و با خود برده‌اند.

 

با شروع تحقیقات پلیسی، پشت پرده این گروگانگیری فاش شد. ماجرا از این قرار بود که مرد ربوده شده از مدت‌ها قبل بر سر انجام معاملاتی با عده‌ای دچار اختلاف شده بود و بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که این افراد برای تسویه حساب با این مرد، او و فرزندش را ربوده‌اند. آدم‌ربایان پس از آن خانواده گروگان‌ها را تهدید می‌کردند که اگر مبلغ درخواستی‌شان را پرداخت نکنند، گروگان‌ها را خواهند کشت.

 

با گذشت زمان، تحقیقات برای شناسایی آدم‌ربایان و آزادی پدر و پسر ربوده شده ادامه یافت اما هیچ ردی از آنها به‌دست نیامد. تا اینکه چند روز بعد کارآگاهان پلیس به سرنخ‌هایی از عوامل این آدم‌ربایی دست یافتند و موفق شدند هویت آنها را شناسایی کنند.

 

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم تحقیق برای نجات جان گروگان‌ها، تحقیقات گسترده‌ای را انجام داد و سرانجام مأموران موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی تعداد 6نفر از افراد دخیل در گروگانگیری را شناسایی کنند.

 

سرهنگ مرتضی جوکار، ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه این افراد، مأموران در یک عملیات ضربتی وارد آنجا شدند و با دستگیری 6متهم تعداد 5قبضه سلاح جنگی شامل یک قبضه کلاش، یک قبضه وینچستر و 3قبضه کلت کشف کردند. به‌گفته جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، با تحقیقات انجام شده تلاش‌ها برای شناسایی محل اختفای گروگان‌ها و آزادی آنها ادامه دارد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------