زوج مالباخته از زن سابق مرد کلاهبردار عکس‌های سیاه گرفتند



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
زن و مرد جوان که در دام یک کلاهبردار ارزهای دیجیتال گرفتار شده بودند، به اتهام ربودن همسر سابق وی دستگیر شدند.  

به گزارش همشهری، چند روز قبل زنی جوان به اداره پلیس رفت و گفت زن و شوهری وی را گروگان گرفتند اما او توانسته از دستشان فرار کند.

 

این زن گفت: ساعتی قبل در آپارتمانم بودم که زنگ در به صدا درآمد. زنی که پشت در بود می‌گفت غذای نذری آورده است و وقتی در را باز کردم با زن و مردی مقابل در روبه‌رو شدم.

 

با دیدن آنها ترسیدم و می‌خواستم در را ببندم که مرد پایش را بین در قرار داد و مانع شد. سپس دستمالی روی دهان من قرار داد و همین باعث شد تا از هوش بروم. وقتی چشمانم را باز کردم زن و مرد ناشناس در خانه‌ام بودند. آنها می‌گفتند که همسر سابقم سر آنها را کلاه گذاشته است. آنطور که از حرف‌هایشان متوجه شدم مرد جوان با شوهرسابقم آشنا بوده و شوهرسابقم به بهانه خرید ارزهای دیجیتال، میلیون‌ها تومان از وی پول گرفته بود اما سرش را کلاه گذاشته و ارزی برای او نخریده بود.

 

مرد جوان می‌گفت که شوهر سابقم پس از اجرای این نقشه کلاهبرداری فراری شده و رد وی را در کشور ترکیه زده است. به همین دلیل راهی ترکیه شده و با پیدا کردن شوهرم قصد داشته پولش را بگیرد اما او مدعی شده که تمام پول‌هایش را از دست داده تا مهریه مرا بپردازد. آنها نیز سراغ من آمده بودند تا طلبشان از شوهر سابقم را با گروگان گرفتن من زنده کنند.

 

زن جوان ادامه داد: هرچه به آنها می‌گفتم که شوهرم پولی به من پرداخت نکرده و فراری شده است باورشان نمی‌شد. من مهریه‌ام را به اجرا گذاشته بودم اما شوهرم پولی به من پرداخت نکرد و برای اینکه نتوانم از او شکایت کنم به ترکیه رفت. اما هر چه به گروگان‌گیران می‌گفتم که من هم قربانی شوهر سابقم شده‌ام، باور نمی‌کردند.

 

شاکی گفت: زن و شوهر جوان از من عکس‌های مستهجن تهیه کردند و با تهدید به انتشار آنها قصد اخاذی از من را داشتند. سپس با تهدید مرا سوار ماشینشان کردند تا به جای نامعلومی منتقل کنند؛ چون فکر می‌کردند من دروغ می‌گویم و همه سرمایه شوهرسابقم را به‌عنوان مهریه از او گرفته‌ام. اما در بین راه درحالی‌که با هم دعوایشان شده بود، موفق شدم از فرصت استفاده و از دستشان فرار کنم.

 

با شکایت این زن، زوج جوان تحت تعقیب قرار گرفتند و مأموران با سرنخ‌هایی که شاکی در اختیارشان قرار داده بود، آنها را دستگیر کردند. متهمان اما منکر گروگانگیری شدند و روایت دیگری را مطرح کردند.

 

مرد جوان گفت: شوهر سابق شاکی سر ما را کلاه گذاشت و به بهانه خرید ارزدیجیتال میلیون‌ها تومان پول از من گرفت و بعد فراری شد. پس از آن همه جا را به‌دنبال او گشتم تا اینکه متوجه شدم به ترکیه رفته و من راهی آنجا شدم. وقتی مرد کلاهبردار را دیدم گفت همسرسابقش درخواست طلاق داده و همه سرمایه‌اش را به‌عنوان مهریه به همسرش داده است. وی از ما خواست تا سراغ همسر سابقش برویم و طلبمان را از او بگیریم. ما هم سراغ این زن آمدیم و می‌خواستیم پولمان را بگیریم اما زن جوان مدعی شد که هیچ پولی به‌عنوان مهریه نگرفته است و خودش هم از شوهر سابقش طلبکار است. درنهایت نیز قرار شد با همدستی او گروگانگیری صوری انجام دهیم. یعنی وانمود کنیم که وی را گروگان گرفته‌ایم تا شاید از این طریق شوهر سابقش مجبور شود هم پول ما و هم مهریه همسرش را بدهد اما نمی‌دانیم چرا این زن حالا از ما به اتهام گروگانگیری شکایت کرد‌ه است.

 

زن و مرد جوان پس از مطرح کردن این ادعا به دستور قاضی امیرحسین مردانی، بازپرس شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران بازداشت شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------