ابهام در ماجرای سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده



به‌دنبال سقوط مرگبار دختری جوان از بالای پل عابر پیاده، پسر جوانی در این پرونده بازداشت شد.  

به گزارش  ایران ، ساعت 11:30 شامگاه 21 آذر پسر جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: زیر پل عابر پیاده شهرک آپادانا، شاهد درگیری پسر و دختر جوانی بودم. آنها حدود 20 دقیقه پایین پل باهم جر و بحث می‌کردند و این درگیری به بالای پل کشیده شد. باتوجه به اینکه کار داشتم از آنجا فاصله گرفتم اما چون درگیری آنها شدید بود تصمیم گرفتم به پلیس خبر دهم.

 

بدنبال این تماس، مأموران کلانتری 135 آزادی راهی محل شدند، اما هنوز به محل نرسیده بودند که گزارش سقوط مرگبار دختر 35 ساله ای از بالای پل عابر به آنها اعلام شد. با حضور مأموران مشخص شد که دختر فوت کرده است بنابراین با توجه به تماس قبلی شاهد درگیری، مأموران به دستور بازپرس محمدرضا صاحب جمعی پسر جوانی که در محل کنار جسد حضور داشت را بازداشت کردند. او در تحقیقات اولیه مدعی بود که شاهد سقوط دختر جوان بوده و باتوجه به حادثه‌ای که برایش رخ داده سعی در احیای او داشته است. اما در ادامه بررسی‌ها او مدعی شد: این دختر قصد خودکشی داشت و وقتی من متوجه شدم سعی داشتم از این کار او را منصرف کنم که موفق نشدم.

 

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، پسر جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------