بلاگر معروف مشتری تبلیغاتی‌اش را کشت



یکی از بلاگر‌های اینستاگرام که برای فعالیت تبلیغاتی به مغازه بستنی‌فروشی در یکی از خیابان‌های شمال تهران رفته بود، صاحب مغازه را به قتل رساند و گریخت.

به گزارش جوان، نیمه‌شب یک‌شنبه ۲۰ آذر به مأموران پلیس تهران خبر رسید، مرد جوانی در درگیری با سه نفر زخمی و راهی بیمارستان شده است. با اعلام این خبر، تیمی از مأموران پلیس راهی بیمارستان شدند. بررسی‌های پلیس نشان داد ساعتی قبل مرد ۳۸ ساله‌ای به نام پیمان در مغازه بستنی‌فروشی خود در درگیری با سه مرد زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت خبر رسید وی بامداد روز دوشنبه ۲۱ آذر بر اثر شدت جراحات روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته است. با اعلام خبر، پرونده به دستور بازپرس دادسرای جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند مقتول که مغازه بستنی‌فروشی بزرگی در نزدیک خیابان قلهک در شمال تهران داشت تصمیم می‌گیرد برای فروش بیشتر و افزایش مشتری در اینستاگرام تبلیغ کند، به همین دلیل از بلاگر معروفی که در اینستاگرام فعالیت دارد برای تبلیغ دعوت به همکاری می‌کند، اما پس از تهیه کلیپ با او دچار اختلاف می‌شود و در جریان درگیری به قتل می‌رسد. یکی از شاهدان حادثه گفت: پیمان می‌خواست برای مغازه‌اش در اینستاگرام تبلیغ کند تا فروشش بیشتر شود. چند روز قبل یکی از دوستانش بلاگر معروفی را به او معرفی کرد. پیمان با بلاگر قرارداد بست و او هم همراه دو نفر دیگر برای ساخت کلیپ تبلیغاتی به مغازه بستنی‌فروشی آمدند. پس از پایان کار، پیمان از بلاگر خواست با او عکس یادگاری بگیرد. او می‌گفت حالا که قرار است فیلم تبلیغات مغازه‌اش در فضای مجازی پخش شود با بلاگر عکس بگیرد و در پروفایلش بگذارد، اما بلاگر و همراهانش حاضر نشدند با صاحب مغازه عکس بگیرند. پیمان هر چقدر اصرار کرد فایده‌ای نداشت تا اینکه سر همین موضوع با هم مشاجره لفظی کردند. کم‌کم مشاجره آن‌ها بالا گرفت و با هم درگیر شدند.

 

در جریان درگیری پیمان با ضربه چاقوی یکی از آن‌ها خونین و نقش بر زمین شد و پس از آن هم سه مرد با خودروی پژو ۲۰۶ از محل فرار کردند و ما هم موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادیم.»

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم مأموران پلیس بلاگر معروف و همراهانش را به عنوان مظنونان قتل تحت تعقیب قرار دادند. تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------