دانش‌آموز 15ساله اخراجی، همکلاس سابق 14ساله اش را با ضربات چاقو از پای درآورد



دانش‌آموز اخراجی مدرسه‌ای در بابل که با همدستی 2نفر از دوستانش، همکلاسی‌ قدیمی‌ اش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش همشهری؛ این جنایت چند روز پیش در یکی از خیابان‌های شهرستان بابل رخ داد و باعث مرگ دانش‌آموزی 14ساله شد. ماجرا از این قرار بود که روز حادثه و پس از تعطیلی مدرسه، دانش‌آموز 14ساله در راه رفتن به خانه بود که چشمش به همکلاسی‌ قدیمی‌اش افتاد. همکلاسی قدیمی او نوجوانی 15ساله بود که یک سال قبل‌تر و به‌دلیل بی‌انضباطی‌های متعددی که انجام داده بود از مدرسه اخراج شده بود.

 

دانش‌آموز اخراجی با دیدن همکلاسی‌ قدیمی‌اش و بر سر اختلافی که با او داشت، دست وی را گرفت و به همراه دوستشان او را به داخل کوچه‌ای در همان حوالی کشاندند. پس از آن دانش‌آموز اخراجی چند ضربه چاقو به نوجوان 14ساله زد و با همدستانش پا به فرار گذاشت.

 

شاهدان حادثه با دیدن این صحنه هولناک، پلیس و اورژانس را خبر کردند دانش‌آموز نوجوان به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داد.

 

به‌دنبال این حادثه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد و کارآگاهان موفق شدند در کمتر از یک روز عامل جنایت را شناسایی و او را در خانه‌اش دستگیر کنند.

 

به‌گفته سرهنگ محمدزمان شالیکار، فرمانده انتظامی شهرستان بابل، همزمان با دستگیری متهم، 3همدست او نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------