وحشت‌آفرینی 2 پسر نوجوان در ولنجک به سبک فیلم‌های هالیوودی



یکی از پسران نوجوان گفت: در یک دورهمی دوستانه فیلمی هالیوودی می‌دیدیم، در فیلم نشان می‌داد دو خودرو با هم کورس گذاشته‌اند و سرنشینان یکی از این دو خودرو به سمت دیگری تیراندازی می‌کنند. تصمیم گرفتیم همان کاری که در فیلم انجام دادند را به واقعیت تبدیل کنیم. 

سرنشینان دو خودروی پژو 206 که با اسلحه قلابی و حرکات پرخطر و نمایشی باعث ایجاد رعب و وحشت در منطقه ولنجک تهران شده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

 

به گزارش  ایران ، شامگاه پنجشنبه عابران و خودروهای عبوری در منطقه ولنجک  دو خودروی پژو 206 را دیدند که با سرعت سرسام آوری در حرکت بودند و با سبقت‌های خطرناک و حرکات نمایشی و غیر متعارف و کشیدن ترمز دستی هنگام حرکت، امنیت  خودروهای دیگر و عابران را به خطر انداخته بودند. سرنشینان دو خودروی پژو 206 که پسرانی 17 ، 18 ساله بودند، همچنین با بیرون آمدن از پنجره خودرو در حالی که اسلحه کلاش و کلت کمری در دست داشتند همدیگر را هدف قرار می دادند و همانند صحنه‌های تعقیب و گریز فیلم‌های هالیوودی به دنبال یکدیگر در حرکت بودند.

 

 رهگذران و راننده‌های عبوری که از دیدن این صحنه‌ها دچار ترس و وحشت شده بودند  با پلیس تماس گرفته و لحظاتی بعد مأموران کلانتری 163 ولنجک راهی محل شده و 6 پسر جوان را بازداشت کردند.

 

در تحقیقات اولیه یکی از پسرها گفت: در یک دورهمی دوستانه بودیم و فیلمی هالیوودی می‌دیدیم، در فیلم نشان می‌داد دو خودرو با هم کورس گذاشته‌اند و سرنشینان یکی از این دو خودرو به سمت سرنشینان خودروی دیگر تیراندازی می‌کنند. با دیدن فیلم هیجان زیادی به ما دست داد و تصمیم گرفتیم همان کاری که در فیلم انجام دادند را به واقعیت تبدیل کنیم. بعد به یک مغازه اسباب بازی فروشی رفتیم و  دو اسلحه پلاستیکی خریدیم و سوار بر خودروها راهی خیابان‌های شمال تهران شدیم. داشتیم تفریح می کردیم که پلیس ما را دستگیر کرد.

 

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت که بعد از دستگیری سرنشینان دو خودرو همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------