سرقت 6.5 کیلو طلا با جعل عنوان مامور



سارقانی که تحت پوشش مامور 6 و نیم کیلو طلا را سرقت کرده بودند، طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات تحت پوشش مامور درشهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت اعضای باند 4 نفره سارقان مسلح سابقه‌دار را شناسایی و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 

اعضای این باند که تحت پیگرد قضائی قرار داشتند دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت‌های مسلحانه و بعنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر و ... هستند.

 

در بازرسی از مخفیگاه متهمان 6 کیلو و 500 گرم طلاجات مسروقه متعلق به مالباخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، 4 دستگاه بی سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، 60 عددفشنگ جنگی کلاش، 62 عددفشنگ برنو، 55 فشنگ ساچمه زنی، 4 دستگاه دوربین دید در شب کشف و 4 دستگاه خودروی سواری متعلق به این باند نیز توقیف شد.

 

متهمان در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------