عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد



نوجوان 16 ساله ای که به اتهام جنایت مسلحانه در اتاقک نگهبانی یک دامداری در اطراف مشهد تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داشت، روز گذشته بازداشت شد.

به گزارش خراسان،بیست و ششم آذر گذشته، مرد 44 ساله ای که به همراه همسرش در اتاقک نگهبانی یک دامداری در اطراف روستای دمیز زندگی می کرد هدف شلیک گلوله از سلاح شکاری قرار گرفت و جان سپرد.به دنبال وقوع این حادثه وحشتناک، تحقیقات ویژه ای با دستورات قاضی محمود عارفی راد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) آغاز و مشخص شد که جنایت توسط نوجوان 16 ساله ای به نام «امیرعلی – ت» صورت گرفته است.

 

همسر مقتول نیز با بیان این که شوهرش به نگهبانی از دامداری مشغول بود، بر ارتکاب قتل مسلحانه توسط نوجوان فراری اصرار داشت.

 

در حالی که تحقیقات کارآگاهان با هدایت مستقیم سرهنگ سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) به مخفیگاه نوجوان تحت تعقیب رسیده بود، برخی از افراد نیز به اتهام فراری دادن متهم مذکور، با دستور قاضی شعبه 211دادسرای عمومی و انقلاب دستگیر شدند.

 

در همین حال، عامل جنایت مسلحانه که در محاصره پلیس قرار گرفته بود خود را تسلیم قانون کرد و بازداشت شد. وی در اعترافات خود ادعا کرد: مرد 44 ساله قصد داشت مرا هدف تعرض قرار دهد که من هم اسلحه شکاری را برداشتم و فقط یک گلوله به سوی او شلیک کردم! بررسی های بیشتر درباره ادعاهای این نوجوان (متهم به قتل) با صدور دستورات محرمانه مقام قضایی، زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) آغاز شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------