مامور قلابی در قزوین دستگیر شد



دادستان عمومی و انقلاب قزوین از شناسایی و دستگیری یک مامور قلابی که از شهروندان اخاذی می کرد، خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی روز چهارشنبه در این رابطه اظهار داشت: بنا به گزارش های رسیده، فردی با جعل عنوان خود را مامور یکی از نهادهای امنیتی معرفی کرده و با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان نموده که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد متهم صادر شد.

 

وی افزود: متهم موصوف به ارتباط گیری با خانواده زندانیان، مبالغ مختلفی را برای آزادی متهمان در زندان و تعیین وقت ملاقات برای آنها دریافت نموده است.

 

به گفته این مقام قضایی، با صدور دستورات لازم، مامور قلابی شناسایی، دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

رجبی اضافه کرد: این پرونده در مرحله مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه فرد دستگیر شده ادامه دارد و پس از تکمیل پرونده با صدور کیفرخواست به منظور برخورد بازدارنده به دادگاه ارسال خواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم که مراقب این گونه افراد و شیوه های متقلبانه مرتبط با دستگاه قضایی از جمله کارچاق کنی و دریافت پیامک های ابلاغیه با شماره های شخصی باشند و برای پیگیری های قضایی خود فقط به مراجع و مسوولان قضایی مربوطه مراجعه و این گونه اقدامات را سریع به مراجع انتظامی و سامانه ۱۵۸۰ (ستاد خبری حفاظت اطلاعات قوه قضاییه) اعلام کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------