معمای هولناک کشف جسد زنی کنار بزرگراه



با توجه به وضعیت جسد، به‌نظر می‌رسید که این زن در جای دیگری به قتل رسیده و عامل یا عاملان جنایت، پیکر بی‌جان وی را در کنار بزرگراه رها کرده‌اند. 

به گزارش همشهری؛ به‌دنبال کشف جسد زنی در کنار بزرگراه، ‌تحقیقات برای کشف اسرار قتل وی از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

 

ساعت ۹:۴۵ سه‌شنبه ششم دی ماه امسال راننده خودرویی که در حال عبور از بزرگراهی در حوالی متروی علی‌آباد بود، چشمش به جسد زنی افتاد که کنار بزرگراه رها شده بود. وی فورا با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران در محل حادثه حاضر شدند. وضعیت جسد نشان می‌داد که او احتمالا قربانی جنایت شده است. گزارش این حادثه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حضوریافتند.

 

بررسی‌ها نشان می‌داد که صورت زن جوان کاملا متلاشی شده است و متخصصان پزشکی قانونی نیز پس از معاینه جسد اعلام کردند که قربانی حدود ۴۵سال سن داشته و چند ساعتی از مرگش می‌گذرد. با توجه به وضعیت جسد، به‌نظر می‌رسید که وی در جای دیگری به قتل رسیده و عامل یا عاملان جنایت، پیکر بی‌جان وی را در کنار بزرگراه رها کرده‌اند. در این شرایط تحقیقات ویژه برای شناسایی هویت مقتول و یافتن ردی از عامل یا عاملان جنایت از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------