سارق سابقه‌دار 2 نفر را کشت



 مجرم سابقه‌دار که متهم است در جریان دو حادثه جداگانه مرتکب قتل شده، هنگام گوشی‌قاپی به دام پلیس تهران افتاد. 

به گزارش جوان، آبان‌ماه امسال به مأموران پلیس شهرستان قرچک خبر رسید حادثه خونینی در یکی از محله‌های شهر اتفاق افتاده است. بررسی‌های پلیس بعد از حضور در محل نشان داد، مردی جوان کنار یک بساط بلال‌فروشی با اصابت ضربه چاقو به پهلویش هدف قرار گرفته و جانش را از دست داده است. همزمان با انتقال جسد مرد ۲۰ ساله به پزشکی قانونی، بررسی‌های بیشتر در این باره انجام شد. تحقیقات نشان داد عامل قتل، مردی پرایدسوار بود که بعد از ارتکاب قتل با مخدوش کردن پلاک خودرو‌اش از محل متواری شده است. در اولین گام مرد بلال‌فروش مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: من راننده سواری پراید را می‌شناسم. مدتی قبل بود که با وی آشنا شدم. قبل از حادثه، او مشروب خورده و کنار بساط بلال‌فروشی ایستاده بود که با مقتول چشم در چشم شد. بعد از آن هر دو با هم درگیر شدند که مشاجره آن‌ها بالا گرفت تا اینکه متهم با چاقو ضربه‌ای به مقتول وارد کرد و بعد سوار خودروی سواری‌اش شد و فرار کرد.

 

در شاخه دیگری از تحقیقات، مأموران پلیس موفق شدند هویت قاتل را شناسایی کنند. بررسی سوابق متهم نشان داد وی از مجرمان سابقه‌دار است که در حال حاضر هم در سطح تهران در حال سرقت گوشی‌های تلفن همراه است. با کامل شدن بررسی‌ها در این باره مأموران موفق شدند محل قرار او با مالخر گوشی‌های تلفن همراه را شناسایی و روز گذشته او را بازداشت کنند. متهم وقتی در اداره دهم پلیس آگاهی تهران مورد تحقیق قرار گرفت، به ارتکاب قتل اعتراف کرد. او گفت: روز حادثه من مشروب خورده بودم و وضعیت مناسبی نداشتم. آن روز مقتول در حال عبور بود که با هم چشم در چشم شدیم و با او مشاجره کردم. من روی رفتارم کنترل نداشتم که با او درگیر شدم و با چاقو به وی ضربه‌ای زدم که به قتل رسید.

 

متهم در جریان بازجویی‌های بعدی به یک فقره قتل دیگر هم اعتراف کرد. او گفت: مدتی قبل هنگام خرید و فروش اموال سرقتی در محله مولوی با یک نفر درگیر شدم و در جریان همان درگیری وی را به قتل رساندم و فرار کردم.

 

سرهنگ علی ولیپورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت با اعتراف متهم به ارتکاب دو قتل، تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------