پیرزن مهمان نواز را مسموم کردند،پول و طلایش را دزدیدند



صبح هفتم آذر مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر از سرقت مقداری پول و طلا از یک خانه باخبر شدند. پسر صاحبخانه به پلیس گفت: هرچه با مادرم تماس می‌گرفتیم جواب نمی‌داد تا اینکه به خانه‌اش رفتیم و او را نیمه جان در اتاق پیدا کردیم. خانه به هم ریخته بود و نشان از یک سرقت داشت. بلافاصله مادرم را به بیمارستان منتقل کردیم.

 به گزارش ایران،با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان پس از بیهوش کردن صاحبخانه اقدام به سرقت پول‌های نقد و طلاهای داخل خانه کرده‌اند.

 

با تشکیل پرونده و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه ۸ ناحیه ۳۴ تهران، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد یکی از بستگان دور صاحبخانه با وی تماس گرفته و از او خواسته دو نفر از دوستانش را که به تهران آمده‌اند و جایی برای ماندن ندارند در خانه‌اش بپذیرد.

 

در ادامه تحقیقات مشخص شد که این دو میهمان ناشناس در واقع همان سارقان طلا و پول‌های نقد پیرزن هستند که در شب اول اقامت خود در خانه پیرزن، در واقع به‌دنبال محل نگهداری پول‌ها و اشیای قیمتی و باارزش پیرزن بودند و در شب دوم با تهیه نوشیدنی مسموم وی را بیهوش و اقدام به سرقت تعداد ۱۵ عدد النگوی طلا، ۵ میلیون تومان پول نقد و ... کرده و از محل متواری شده‌اند.

 

با جمع‌بندی اطلاعات به‌دست آمده، کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی در مرحله اول اقدام به دستگیری یکی از بستگان پیرزن به‌ نام حامد 

 

(۲۷ ساله) کردند که در واقع طراح سرقت بود. حامد در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع داشتن از سرقت شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و عنوان داشت که با اطلاع داشتن از وجود طلاها و اموال باارزش در خانه مالباخته (پیرزن) سرقت را طراحی کرده و در نهایت توسط دو تن از دوستانش آن را اجرا کرده‌است.

 

با شناسایی محل سکونت یکی از سارقان به‌ نام سعید در شهرستان اسلامشهر، وی به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد؛ سعید به سرقت طلا و پول از خانه پیرزن به شیوه بیهوشی اعتراف کرد و عنوان داشت که اموال مسروقه در اختیار همدست آنها به‌ نام حمید است. با شناسایی حمید، وی نیز چند ساعت بعد در مخفیگاهش دستگیر و مشخص شد که سارقان اقدام به فروش طلاهای مسروقه کرده‌اند.

 

سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام ارزش ۵۰ میلیون تومانی اموال مسروقه عنوان داشت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به انجام سرقت، قسمتی از پول‌های مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و تلاش برای دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف طلاها در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------