آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

2 سیل‌بند دشت آزادگان شکسته‌/ جاری شدن آب در شهر "رُفیع"



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
.معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از شکسته شدن سیل‌بند روستای آلبوعفری در شهرستان دشت آزادگان و سیل‌بند شهر رفیع در شهرستان هویزه خبر داد. 

صادق سلامت در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: صبح امروز، سیل‌بند روستای آلبوعفری در شهرستان دشت آزادگان شکسته شد که تلاش برای ترمیم سیل بند با امکانات موجود ادامه دارد. اکنون آب وارد روستا شده است.

 

وی افزود: برای استقرار اردوگاه اسکان اضطراری، چادرهای امدادی به این منطقه ارسال شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همچنین سیل‌بند شهر رفیع در شهرستان هویزه شکسته شده و آب در شهر جاری شده است اما اهالی شهر برای تخلیه مقاومت می‌کنند. برای ایجاد اردوگاه اسکان اضطراری نیز چادرهای امدادی به منطقه ارسال شده است.

 

سلامت بیان کرد: یک اردوگاه اسکان اضطراری با ظرفیت ۲۵۰ نفر در روستای سیدخلف شهرستان شوش برپا شده است. همچنین با توجه به تخلیه روستای چم کنار شوشتر، یک اردوگاه اسکان اضطراری با ظرفیت ۲۵۰ نفر در نزدیکی این روستا در منطقه امن ایجاد شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در سایر روستاها در حال ارزیابی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------