مادر؛ پسر سارقش را لو داد/ سارق به بیش از ۵۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد



رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که به بیش از ۵۰۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد و گفت : این سارق توسط مادرش به پلیس معرفی شد. 

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند در توضیح این خبر گفت : در ششم بهمن ماه سال جاری خانمی با مراجعه به پلیس آگاهی از سرقت های پسرش پرده برداشت ؛ این خانم در تماس تلفنی خود به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت:  پسرش سارق است و مدام با دوستانش موجبات زحمت و نارضایتی را برای من و سایر اعضای خانواده ایجاد کرده است . این خانم با اشاره به اینکه پسرش پول های به دست آمده از راه سرقت را صرف مصرف مواد مخدر می کند اعلام داشت: پسرم هر روز با افراد خلافکار مختلفی رفت و آمد داشته و در حال حاضر هم با یک دستگاه خودرو تیبا سرقتی تردد می کند.

 

با اطلاعات به دست آمده از صحبت های این خانم موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با هماهنگی های صورت گرفته با توجه به اطلاعات به دست آمده، میلاد متهم اصلی این پرونده در منزلش واقع در دولت آباد در حالیکه به همراه یکی از همدستانش – مهرداد - در حال استعمال مواد مخدر هروئین بودند دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

 

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، میلاد دارای چندین فقره سابقه کیفری و دارای اعتیاد به مواد مخدر هروئین بوده که در حال حاضر با همدستی مهرداد با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت از ۱۲ شب تا ۴ و ۵ صبح در قسمت های جنوبی شهر تهران از جمله شهر ری، دولت آباد، باقر شهر، کهریزک و ... اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو ها می کنند .

 

میلاد پس از دستگیری در اعترافاتش عنوان داشت : از حدود ۸ ماه پیش به تنهایی و در مواردی با همدستی دوستم مهرداد ، بیش از ۵۰۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو انجام دادم . میلاد همچنین به سرقت ۷ دستگاه خودروی پراید و تیبا اعتراف کرد و گفت: خودروهای پراید و تیبا را سرقت و مدتی از این خودروها برای سرقت لوازم داخل خودرو استفاده و بعد از چند روز  ضبط ، باند، لوازم تزئینی و... آنها را برداشته و آنها را در گوشه ای رها و لوازم سرقتی را به دو نفر مالخر فروخته و پول آن را خرج استعمال مواد مخدر می کرده است.

 

میلاد در رابطه با چگونگی سرقت خودروی تیبا کشف شده نیز گفت: در مورخه دوم بهمن ماه سال جاری در منطقه پاکدشت در حال قدم زدن در خیابان بودم که مشاهده کردم راننده یک دستگاه تیبا کنار دکه روزنامه فروشی نگهداشته و بدون اینکه خودروی خود را خاموش کند و سوئیچ آن را بردارد پیاده و به سمت دکه رفت؛ به محض دور شدن راننده سواری خودرو  شدم و از محل دور شدم و قصد داشتم مثل خودرو های سرقتی قبلی چند روزی از این خودرو برای سرقت استفاده و بعداز برداشتن لوازم داخلیش، آن را در گوشه ای رها کنم.

 

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان بیان داشت : با اعترافات بدست آمده از متهم اصلی پرونده ، دو خریدار اموال مسروقه نیز در شهرری شناسایی ، دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه از آنها کشف شد ؛ تحقیقات از متهمان پرونده نیز جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی آنها در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------