خوزستان؛ حمله‌ورشدن دانش‌آموز با یک شیء برنده به معاون مدرسه‌



در پی این اتفاق، دادستان منطقه دستور دستگیری دانش آموز خاطی و تحویل آن به مراجع قضائی و انتظامی را صادر کرده است. 

مدیر آموزش و پرورش حمیدیه درخصوص ماجرای حمله‌ورشدن دانش‌آموزی با یک شیء برنده به معاون مدرسه‌ای در این شهرستان، توضیحاتی داد.

 

به گزارش ایسنا، کریم سعیداوی در این خصوص اظهار کرد: دانش‌آموز "هنرستان پسرانه ولایت حمیدیه" با تأخیر به مدرسه وارد می‌شود و به دلیل اینکه این عمل بارها از سوی این دانش‌آموز تکرار شده بود، مدیر به دانش‌آموز عنوان می‌کند که لازم است والدین وی برای توضیح در این خصوص به مدرسه دعوت شوند که این مساله با پرخاش دانش‌آموز مواجه می‌شود و دانش‌آموز درصدد خروج از مدرسه برمی‌آید.

 

وی عنوان کرد: پس از اطلاع مدرسه از خروج دانش‌آموز، مدیر مدرسه، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه را در جریان این اتفاق قرار می‌دهد و همزمان با ولی دانش‌آموز نیز تماس گرفته می‌شود و با حضور والدین دانش‌آموز در مدرسه، صورت جلسه‌ای تنظیم و از دانش‌آموز و والدینش برای حفظ مقررات مدرسه، تعهد گرفته می‌شود.

 

سعیداوی افزود: بعد از گذشت پنج دقیقه، وی مجدداً به همراه برادر بزرگ‌تر و یکی از دوستانش به مدرسه مراجعه کرده و به درگیری با مدیر اقدام می‌کند. معاون مدرسه با مشاهده این اتفاق درصدد وساطت برمی‌آید که توسط یکی از این افراد از ناحیه پا مورد اصابت شیء برنده‌ای قرار گرفته و مضروب می‌شود و ضاربان نیز متواری می‌شوند و همکار فرهنگی مضروب بلافاصله به بیمارستان اعزام می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش حمیدیه گفت: در پی این اتفاق، دادستان منطقه دستور دستگیری دانش آموز خاطی و تحویل آن به مراجع قضائی و انتظامی را صادر کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------