تصادف خودروی حامل دانش آموزان در شبستر



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تأیید خبر تصادف خودروی حامل دانش‌آموزان پسر در سه راهی شندآباد شبستر، جزئیات این سانحه را تشریح کرد. 

حسین صبور در گفت‎وگو با ایسنا، با بیان اینکه راننده خودرو، یکی از اولیای دانش آموزان مدرسه استثنایی بیاضیان شبستر بود، گفت: این سانحه برای خودروی پراید که حامل پنج دانش آموز که همگی جزو دانش آموزان مدرسه استثنایی بودند، پیش آمد.

 

وی افزود: سانحه منجر به مصدومیت هفت سرنشین خودرو شد که راننده، همسرش و دو تن از دانش آموزان برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

 

وی با بیان اینکه بقیه مصدومان، سرپایی مداوا شدند، خاطرنشان کرد: براساس بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از مصدمان در بیمارستان، مشکل خاص و جای نگرانی وجود ندارد.

 

بر اساس این گزارش، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مصدومیت چهار نفر در این سانحه جاده‌ای در شهرستان شبستر خبر داده بود.

 

فرزاد رحمانی در تشریح این حادثه گفت: صبح امروز (شنبه سیزدهم بهمن ماه) به دنبال برخورد خودروی وانت پیکان با پراید در سه راهی شند آباد، هفت نفر از سرنشینان، مصدوم شدند.

 

وی از اعزام بالگرد اورژانس به شبستر خبر داد و افزود: چهار مصدوم این حادثه که نیاز به مرکز درمانی تخصصی داشتند، تحت اقدامات درمانی تیم اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------