ردپای زن نقابدار در ربودن دختر ۳ ساله



با گذشت هشت روز از ربودن دختر سه ساله افغان در حوالی میدان خراسان تهران، تحقیقات پلیسی برای یافتن ردی از او بی‌نتیجه مانده است.

 به گزارش جام‌جم، این كودك روز شنبه هفته گذشته از یك مغازه مانتوفروشی در حوالی میدان خراسان ربوده شد و تلاش پلیس برای دستگیری زن آدم ربا بی نتیجه مانده است. مادر این كودك درباره نحوه ربودن دخترش گفت: یك روز زنی به خانه ما مراجعه و خود را از طرف موسسه‌ای خیریه معرفی كرد كه قصد كمك به نیازمندان را دارد. ما به او گفتیم نیازی به كمك نداریم. چند روز بعد این زن در حالی كه صورت خود را پوشانده بود مقابل خانه‌مان آمد و گفت می‌خواهد برای فرزندانم خرید كند. وقتی راه افتادیم او ادعا كرد امروز فقط برای باران خرید می‌كند و دو فرزند بزرگ‌ترم را یك روز دیگر باید بیاورم.

 

وی ادامه داد: همراه آن زن به میدان خراسان رفتیم. در آنجا از دستفروشان خرت و پرت خرید و به باران داد. بعد به داخل مغازه مانتوفروشی رفتیم و گفت بیا برای عید یك مانتو بخر. وقتی از اتاق پرو بیرون آمدم، متوجه شدم زن ناشناس بچه را با خود برده است.

 

پدر باران هم دیروز به جام‌جم گفت: در این مدت آگهی گمشدن باران را در شهر پخش كرده‌ و از مردم كمك خواسته‌ایم. در دادسرای جنایی و پلیس آگاهی هم شكایتی را مطرح كرده‌ایم. بیش از یك هفته از ناپدید شدن دخترم گذشته اما هیچ ردی از او به دست نیامده است. روز شنبه مردی با من تماس گرفت و ادعا كرد باران نزد او است. او هفت میلیون تومان برای آزاد كردن باران خواست. در جواب گفتم خوراكی بخر بده دست باران و عكس بگیر و برایم بفرست تا پول را بدهم. بعد از آن تماس نگرفت. یكشنبه به پلیس آگاهی رفتم كه به من گفتند این تماس‌ها سركاری است. از مردمی كه از سرنوشت دخترم خبر دارند درخواست می‌كنم با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند تا باران خیلی زود به خانه برگردد.

 

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران، همچنان به دنبال سرنخی از زن كودك‌ربا هستند تا با دستگیری متهم، راز این كودك‌ربایی فاش شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------