زن میانسال پس از ابتلا به سرطان اعضای خانواده‌اش را كشت



زنی كه به خاطر بیماری سرطانش، شوهر و دو فرزندش را كشته بود، در شعبه دوم دادگاه كیفری استان البرز محاكمه و به سه بار قصاص محكوم شد.

 به گزارش جام‌جم، ماجرای این جنایت پیش از ظهر ۲۴ بهمن سال ۹۵ زمانی فاش شد كه مردی با پلیس كرج تماس گرفت و خبر داد زنی با خانه‌اش تماس گرفته و كمك خواسته و نشانی خانه‌ای دو كوچه پایین‌تر در محله ماهدشت را داده و تلفن را قطع كرده است. بعداز آن هر چه تماس گرفته تا از ماجرا سر در بیاورد، آن زن پاسخ نداده است. بنابراین به آن ساختمان رفته و توانسته آپارتمان مورد نظر را پیدا كند، اما با صحنه عجیبی روبه‌رو شده بود.سه نفردرآن خانه به قتل رسیده و زن میانسالی هم زخمی شده بود.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 با این تماس ماموران همراه قاضی ابراهیم مرادی، كشیك قتل دادسرای جنایی كرج برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شده و با اجساد قربانیان كه پدر ۶۰ساله خانواده و دختر۲۲ و پسر ۳۰ساله‌اش بودند رو به رو شدند. مادر زخمی خانواده هم به بیمارستان منتقل شد و با تلاش پزشكان از مرگ نجات یافت. بررسی‌های اولیه بازپرس جنایی و تیم تحقیق نشان ‌داد سه عضو خانواده ساعاتی از مرگشان می‌گذرد. هیچ وسیله‌ای از خانه سرقت نشده و احتمال این‌كه آنها قربانی سرقت شده باشند، رد شد. بنابراین ماموران به مادر خانواده مشكوك شدند. او در جریان تحقیقات سرانجام به قتل اعضای خانواده‌اش اعتراف كرد و گفت چون بیماری سرطان داشتم آنها را كشتم و می‌خواستم جان خود را هم بگیرم كه نشد و زنده ماندم.

 

 متهم بعد از بازسازی صحنه قتل در حالی روانه زندان شد كه پزشكی قانونی سلامت روانی او را تایید كرده بود.

 

پرونده وی با صدور جلب به دادرسی به اتهام مباشرت در سه فقره قتل به شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان البرز ارسال شد‌. با گذشت نزدیك به دو سال از این جنایت خانوادگی، زن میانسال از زندان به شعبه دوم كیفری استان البرز منتقل شد و از سوی قاضی محمد‌حسینی رازلیقی و مطهری قاضی مستشار شعبه مورد محاكمه قرار گرفت. در این جلسه، نماینده دادستان به تشریح كیفرخواست پرداخت و برای عامل این جنایت خانوادگی در خواست مجازات قانونی كرد‌. این در حالی بود كه خانواده شوهرش به عنوان اولیای دم برای او درخواست قصاص كردند.

 

 سپس زن میانسال كه عامل این جنایت خانوادگی بود، در جایگاه قرار گرفت و به دفاع از خود پرداخت و گفت: ما خانواده خوبی بودیم و مشكل زیادی نداشتیم. دو ماه قبل از جنایت متوجه شدم به سرطان مبتلا شده‌ام و این بیماری آن‌قدر در وجودم ریشه دوانده كه به‌زودی فوت می‌كنم. همین ماجرا شوك بزرگی برایم بود و نمی‌توانستم بیماری‌ام را به خانواده‌ام بگویم. می‌ترسیدم بعد از مرگ سرنوشت تلخ و سختی برای آنها رقم بخورد. راز بیماری را پنهان نگه داشتم و تصمیم گرفتم آنها را هم بكشم تا از مرگم دچار ناراحتی و مشكل نشوند.

  

 وی افزود: چند بار داروی بیهوشی خریدم تا با آن جان همگی‌مان را بگیرم كه نشد. سرانجام شب حادثه دارو‌ها را داخل آب ریختم و به سه عضو خانواده‌ام دادم كه نوشیدند. آن شب دختر و پسرم پس از خوردن آن بیهوش شدند. اما نیمه‌های شب متوجه شدم شوهرم هنوز بیهوش نشده است.

 

متهم به قتل ادامه داد: روز بعد با ضربه‌های چاقوی آشپزخانه، آنها را به قتل رساندم. وقتی به خود آمدم پشیمان شدم، همین‌طوری شماره‌ای را گرفتم و درخواست كمك كردم، بعد هم با چاقو ضربه‌هایی به خودم زدم تا بمیرم كه زخمی شدم ولی زنده ماندم. ای‌كاش من هم می‌مردم. زودتر اعدامم كنید تا بمیرم و نزد شوهر و دو فرزندم بروم. تحمل دوری از آنها برایم سخت است. 

 

 عامل این جنایت خانوادگی بعد از آخرین دفاع با تجدید قرار قانونی روانه زندان شد‌. در ادامه قاضی محمد‌حسینی رازلیقی و محمد مطهری قاضی مستشار شعبه دوم كیفری استان البرز وارد شور شدند و این زن را به خاطر قتل سه عضو خانواده‌اش به سه بار قصاص محكوم كردند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------