نقشه پلید 2 خانم منشی در 2 روز تعطیلی تهران برای مدیرعامل شرکت



 2 منشی یک شرکت تجاری در تهران برای مدیرعامل شرکت نفشه پلیدی کشیدند.

 به گزارش رکنا، مدیر عامل این شرکت به پلیس گفت: وقتی به شرکت رفتم متوجه شدم در گاو‌صندوق باز است و مدارک و 5 میلیون تومان پول داخل گاوصندوق به سرقت رفته است و بعد از من وقتی کارکنان شرکت آمدند از سرقت شرکت شوکه شده بودند.

 

 مدیرعامل شرکت ادامه داد: هیچ وقت چیز با ارزشی را داخل شرکت نگه نمی‌داشتم و پول داخل صندوق را برای هزینه‌های شرکت گذاشته بودیم و دزدان خیلی راحت وارد شرکت شده‌اند. با ادعاهای این مرد دادیار پرونده خواست تا تیمی از ماموران پلیس کلانتری برای بررسی محل سرقت و ردیابی دزدان وارد عمل شوند.

 

پلیس زمانی که پای در شرکت تجاری گذاشت در بررسی‌ها مشخص شد که دزدان به راحتی وارد شرکت شده و از وجود پول داخل گاوصندوق باخبر بودند و از تعطیلی 2 روز آخر هفته شرکت برای سرقت استفاده کرده‌اند. با این اطلاعات ماموران با فرضیه‌ای مبنی بر اینکه دزد آشنا است دست به تحقیقات گسترده از کارکنان شرکت زدند و در این مرحله به هیچ سرنخی از دزدان نرسیدند.

 

ماموران در حالی که در تحقیقات‌شان به درهای بسته خورده بودند به رفتارهای 2 منشی شیک‌پوش شرکت که رفتارهای خوبی با هم نداشتند مشکوک شدند و هر کدام را جداگانه تحت تجسس‌های پلیسی قرار دادند تا اینکه مرضیه 25 ساله به ماموران گفت: چند سالی است که در این شرکت کار می‌کنم و همه کارمندان شرکت را می‌شناسم اما احتمال می‌دهم سرقت کار ناهید باشد که حدود یک سالی می‌شود به اینجا آمده است.

 

مرضیه در ادعاهایش گفت: یک ماه است که رئیس شرکت تصمیم دارد یکی از ما را از کار اخراج کند چون کارها خیلی کم شده و مسوولان شرکت به این نتیجه رسیده‌اند که از هر قسمت یک نیرو کم کنند و ناهید چون احساس می‌کند نیروی اخراجی است و با توجه به اینکه از پول داخل گاوصندوق باخبر بوده دست به سرقت زده است.

 

با این اطلاعات کارآگاهان به سراغ ناهید رفته و زمانی که پی برد همکارش وی را به عنوان دزد گاوصندوق معرفی کرده ادعای بی‌گناهی کرد و به ماموران گفت: مرضیه خودش دزد گاوصندوق است و انگیزه و نقشه سرقت را گردن من انداخته تا من را که رقیب کاریش می‌داند دزد معرفی کرده و از کار بیکار شوم.

 

ماموران در حالی که با 2 سناریو روبه‌رو شده بودند با توجه به دزد بودن یکی از 2 دختر منشی دست به تحقیقات تخصصی زدند. پلیس در تحقیقات با سرنخ‌های پیچیده‌ای روبه‌رو شد و شواهد نشان از آن داشت که هر 2 منشی در زمان سرقت در خانه خود نبودند و هر دو بعد از سرقت 5 میلیون و 500 هزار تومان به حساب‌شان واریز شده است. با توجه به مدارک و شواهد ماموران هر 2 منشی را به عنوان دزد گاوصندوق سرقت دستگیر کردند و در بازجویی‌های فنی مرضیه و ناهید که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند به دزدی از شرکت اعتراف کردند. 

 

مرضیه در اعترافاتش گفت: من یک ماه زودتر از ناهید در شرکت مشغول به کار شدم و یک سال همکارش بودم تا اینکه یک ماه پیش متوجه شدیم قرار است یکی از ما 2 نفر اخراج شویم و از آن زمان من و ناهید وارد جنگ شدیم و سعی داشتیم خودمان را پیش رئیس شرکت کارمند بهتر معرفی کنیم تا اینکه تصمیم گرفتم با سرقت از گاوصندوق شرکت دزدی را به گردن ناهید بیندازم.

 

نقشه سرقت را کشیدم و روز پنجشنبه که شرکت تعطیل بود وارد آنجا شدم و در همان زمان که به سمت گاوصندوق رفتم سایه یک نفر را روی در احساس کردم که ناگهان ناهید وارد اتاق شد و ادعا کرد که می‌دانست قصد خیانت دارم و همیشه مرا تحت نظر داشته است. مرضیه در پایان گفت: چون نمی‌خواستم رئیس شرکت از توطئه‌ام با خبر شود با چرب‌زبانی 5 میلیون و 500 هزار تومان را به عنوان حق‌السکوت به ناهید دادم و از شرکت بیرون آمدیم و زمانی که پلیس به شرکت آمد با دزد معرفی کردن ناهید خواستم در شرکت ماندگار باشم و فکر نمی‌کردم دستگیر شوم و نقشه‌ام لو رود.

 

بنا به این گزارش، مرضیه و ناهید که هر دو پذیرفته بودند دزدان شرکت هستند نه تنها از شرکت اخراج شدند بلکه به پشت میله‌های زندان افتادند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------