کشف راز یک قتل در شهرستان دزفول/ قاتل دستگیر شد



فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: قاتلی که با کتمان حقیقت سعی می کرد در روند رسیدگی پرونده خللی به وجود آورد، سرانجام توسط پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر، سرهنگ حسین عیدی اظهار کرد: در پی کشف یک جسد مجهول الهویه در یکی از مناطق شهرستان دزفول ، پلیس تحقیقات خود را برای کشف حقیقت موضوع آغاز کرد.

 

وی با بیان اینکه در ادامه روند بررسی پرونده وقوع قتل و هویت متوفی تایید شد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول با بکارگیری توان علمی و تحقیقات اطلاعاتی قاتل که یکی از دوستان مقتول بوده را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

سرهنگ عیدی عنوان کرد: متهم دستگیر شده در سخنانی ضد و نقیض علت مرگ متوفی را مصرف بی رویه مواد مخدر عنوان کرد و گفت: برای اینکه مشکلی متوجه وی نشود جسد را در کنار جاده رها و محل را ترک کردم.

 

 فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به تلاش مستمر پلیس آگاهی دزفول برای کشف حقیقت، گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده پرده از جنایت برداشته و انگیزه خود را اختلاف شخصی عنوان و اعلام کرد که با وارد کردن یک ضربه به سر مقتول وی را به قتل رسانده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------