مرد مقیم خارج از کشور در تماس با پلیس: همین الان دارم می‌بینم که دزدها دارند خانه‌ام را خالی می‌کنند



شامگاه پنجشنبه مردی با پلیس تماس گرفت و گفت: 5 سارق در حال دستبرد به خانه‌ام هستند لطفاً سریع به این آدرس بروید.

 به گزارش ایران،مرد صاحبخانه در ادامه گفت: من الان در خارج از کشور هستم اما خانه‌ام مجهز به سیستم دوربین مخفی است که می‌توانم تمام خانه را رصد کنم همین الان 5 مرد را می‌بینم که وارد خانه‌ام شده‌اند و در حال دزدی هستند.

 

بدین ترتیب تیمی از مأموران راهی محل شدند. در حالی که نخست کسی در خانه مشاهده نشد مأموران به بررسی بیشتر پرداختند و 3 نفر از سارقان را که در حیاط خانه ویلایی در حال کشیک بودند مشاهده کردند اما آنها به محض اینکه متوجه حضور مأموران در محل شدند پا به فرار گذاشتند.

 

سرهنگ «فرهاد حیدری» رئیس کلانتری گاندی در تشریح این خبر گفت: مأموران موفق شدند یکی از سارقان را که در داخل خانه در حال سرقت اموال با همکاری همدستش بود با استفاده از شلیک 2 تیر دستگیر کنند.

 

در بازرسی از محل مأموران کوله پشتی‌ای را که حاوی تعدادی‌آلات و ادوات ارتکاب جرم سرقت بود کشف و متهم مجروح را بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های محل منتقل کردند و اکنون تحت درمان است.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم تحت تعقیب پایگاه سوم پلیس آگاهی می‌باشد، افزود: متهم پس از طی طول درمان برای سیر مراحل قانونی و شناسایی سایر جرایم در اختیار پلیس آگاهی قرار خواهد گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------