کلاهبرداری به بهانه ثبت‌نام عتبات عالیات



فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۲ نفر که به بهانه ثبت نام عتبات عالیات از ۳۰۰ شهروند مبلغ ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، در"شیراز" دستگیر شدند. 

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی بیان کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه خانمی با جعل عنوان مددکار اداره کل زندان ها و تحت عنوان اعزام کاروان زیارتی به عتبات عالیات با هزینه یک سوم بهاء و تعهد پرداخت دو سوم از طریق خیرین، اقدام به کلاهبرداری کرده که موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

 

سردار "گودرزی" عنوان داشت: ماموران پلیس اطلاعات استان فارس پس از یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم و یک نفر از همدستانش را شناسایی کنند.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران موفق شدند هر دو کلاهبردار که قصد خروج از استان را داشتند در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند، عنوان کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۳۰۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۶ میلیارد ریال اقرار کردند.

 

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد برای ثبت نام عتبات عالیات از طریق دفاتر تحت نظارت حج و زیارت اقدام کنند و فریب افراد کلاهبردار را نخورند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------