رانش کوه در شهرکرد / اسکان اضطراری 15 خانوار در پی رانش کوه



هیچ ساختمانی در این منطقه تخریب نشده و تنها یک بلوک ساختمانی در معرض خطر قرار دارد که اکنون لودرهای شهرداری در حال انجام عملیات لازم هستند.  

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از رانش کوه در منطقه میرآباد شرقی شهرکرد- خیابان جلال آل احمد خبر داد.

 

ابراهیم علیرضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: علت این حادثه که صبح امروز به وقوع پیوست، کمبود آب‌های زیر زمینی بوده است.

 

وی افزود: هیچ ساختمانی در این منطقه تخریب نشده و تنها یک بلوک ساختمانی در معرض خطر قرار دارد که اکنون لودرهای شهرداری در حال انجام عملیات لازم هستند.

 

علیرضایی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی نیز در حال حاضر در صحنه حاضر هستند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه یک عملیات خاکبرداری در حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ متری منطقه رانش انجام شده است، گفت: این رانش هیچ ربطی به عملیات خاک برداری ندارد.

 

 اسکان اضطراری 15 خانوار در پی رانش کوه

با توجه به رانش زمین در منطقه میرآباد شرقی شهرکرد، چادرهایی برای مستقر شدن خانواده‌ها از سوی جمعیت هلال احمر برپا شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از اسکان اضطراری ۱۵ خانوار در پی رانش کوه در شهرکرد خبر داد.

 

سید احمد مرتضوی‌فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به رانش زمین در منطقه میرآباد شرقی شهرکرد، چادرهایی برای مستقر شدن خانواده‌ها از سوی جمعیت هلال احمر برپا شده است.

 

وی افزود: ۱۵ چادر در سالن ورزشی کارگران برای استقرار خانواده‌ها برپا شده است و افراد می‌توانند در این چادرها مستقر شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------