رهایی گروگان در کمتر از ۶ ساعت در گلستان



فرمانده انتظامی استان گلستان از رهایی گروگان از چنگ آدم ربایان در کمتر از ۶ ساعت در شهرستان "گرگان" خبر داد. 

به گزارش ایلنا، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته مدیر عامل یک شرکت صنعتی در آق قلا طی تماس تلفنی با همکارش خواستار مبلغ ۶ میلیارد ریال وجه نقد برای آزادی از دست آدم ربایان شد.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس پس از اخذ اطلاعات اولیه فرد ربوده شده، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در تحقیقات پلیس مشخص شد گروگان تنها نیمی از ماه را در شهرستان "گرگان" و به صورت مجردی سکونت دارد.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و رصد سرنخ های موجود، مخفیگاه متهمان را شناسایی و به صورت نامحسوس، آن را تحت نظر قرار دادند.

 

وی ادامه داد: پلیس پس از اطمینان از حضور متهمان در محل، ضمن هماهنگی با مقام قضائی از طریق همکار گروگان با آدم ربایان تماس و برای تحویل مبلغ درخواستی، با آنها قرار ملاقات گذاشتند.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ماموران با رعایت کلیه موازین قانونی و امنیتی طی عملیات ضربتی و موفقیت آمیز ۲ آدم ربا را دستگیر و گروگان ۵۶ ساله را آزاد کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان تحقیقات پلیسی اعتراف کردند مدتی قبل در شرکتی صنعتی مشغول کار بودند و با طمع به دست آوردن پولی هنگفت، مدیر عامل شرکت را تحت نظر قرار داده و در زمانی مناسب، وی را به گروگان گرفته و درخواست ۶ میلیارد وجه نقد کردند.

 

سردار جاویدان در خاتمه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------