تشکیل باند سرقت از سوی قاتلان بخشیده شده



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
13 مرد و دو زن که اقدام به سرقت از خانه‌های مناطق شمالی تهران کرده بودند توسط مأموران کلانتری شهرک غرب دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ ضرغام آذین در حاشیه دستگیری سارقان که در محل کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب برگزار شد گفت: چندی پیش و به دنبال شکایت برخی از شهروندان در خصوص سرقت از منازل‌شان رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم ویژه از مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب قرار گرفت. آنان در تحقیقات خود با استفاده از روش‌های پلیسی و نیز بررسی تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی برخی از اعضای این باند شدند.

 

وی با بیان اینکه در ادامه اعضای این باند با اخذ مجوز از مقام قضائی دستگیر شدند، گفت: ۱۳ مرد و دو زن در این باند فعالیت داشتند.

 

وی با اشاره به بررسی سوابق متهمان دستگیر شده افزود: بررسی سوابق این افراد نشان داد که شش نفر از آنان سابقه دستگیری به اتهام قتل را داشتند که با اخذ رضایت از اولیای دم و گذراندن جنبه عمومی جرم از زندان آزاد شده‌اند، بطوریکه پیش از این سرکرده باند برادرزاده خود را به قتل رسانده و پس از اخذ رضایت از زندان آزاد شده بود.

 

ضرغام‌آذین با بیان اینکه اکثر اعضای این باند سابقه دار بودند گفت: در سوابق یکی دیگر از دستگیر شدگان نیز ۵۶ فقره سرقت دیده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این افراد با شیوه خاص اقدام به سرقت طلا، جواهر و اقلام قیمتی از شهروندان می‌کردند خاطرنشان کرد: پس از دستگیری این افراد تا کنون ۱۴ شاکی با حضور در کلانتری اقدام به شناسایی آنان کرده‌اند که به نظر می‌رسد تعداد این شکایات افزایش نیز داشته باشد.

 

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب، با اشاره به انتقال متهمان به پلیس آگاهی گفت: این افراد به منظور کشف دیگر جرایم احتمالی به پلیس آگاهی منتقل شدند اما شهروندانی که منازل‌شان مورد سرقت قرار گرفته می‌توانند با مراجعه به کلانتری شهرک غرب یا پلیس آگاهی نسبت به شناسایی این افراد اقدام کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------