آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

کشف 13 گوسفند زنده از صندوق عقب یک خودرو



فرمانده انتظامی شهرستان اردستان (اصفهان) از دستگیری سارقین احشام که 13 گوسفند را در صندوق عقب خودرو سواری جاسازی کرده بودند خبر داد.

غلامرضا هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی روستای بقم در راستای طرح کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 که در جاده اردستان - اصفهان درحال تردد بود فرمان ایست دادند و راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد.

 

وی افزود: ماموران با توجه به حساسیت موضوع و اخذ دستور تلفنی از مقام قضایی موفق شدند خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دهند.

 

فرمانده انتظامی اردستان اضافه کرد: پس از بازرسی از خودرو توقیف شده مشخص شد علت متواری شدن آنها سرقت و حمل 13 راس احشام است که در قسمت صندوق عقب جاسازی شده بود.

 

وی با بیان اینکه خودرو، راننده و یک نفر سرنشین به همراه احشام مکشوفه به یگان انتظامی منتقل شدند، ادامه داد: همزمان فردی از اهالی روستاهای حوزه دهستان علیا سرقت تعداد 13راس از احشام خود را اعلام کرده بود که با دعوت از وی در پاسگاه انتظامی بقم و شناسایی احشام با هماهنگی مقام قضایی به وی تحویل داده شد.

 

هاشمی‌زاده گفت: متهمین با توجه به شواهد و دلایل موجود به بزه انتسابی و همدست بودن با فردی از اهالی روستا اعتراف کردند و سارق سوم نیز در کمترین زمان دستگیر شد و هر سه نفر متهم جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------