دام راننده شرور برای دختر جوان



زن جوان وقتی برای خرید هدیه روز مادر از خانه خارج شد نمی‌دانست در دام یک راننده شرور گرفتار خواهد شد. 

به‌گزارش ایران ، نهم اسفند زن جوانی به کلانتری 123 نیاوران رفت و از راننده پرایدی که قصد آزار و اذیت او را داشت شکایت کرد. زن جوان گفت: بعد از پایان کارم تصمیم گرفتم از میدان نوبنیاد به سمت خیابان نیاوران بروم تا برای مادرم هدیه و شیرینی بخرم. کنار خیابان منتظر خودروی مسافربر بودم که یک پراید سفید رنگ ایستاد. ابتدا خواستم روی صندلی عقب بنشینم اما به خاطر وسایلی که روی صندلی بود به پیشنهاد راننده در صندلی جلو نشستم. راننده حرکت کرد تا اینکه مرا تا جلوی شیرینی فروشی که گفته بودم رساند. اما وقتی از او خواستم نگه دارد بی‌توجه به حرف من ناگهان تغییر مسیر داد و با سرعت به حرکتش ادامه داد.

 شروع به داد و فریاد کردم می‌خواستم خودم را از خودرو به بیرون پرتاب کنم. اما او دستم را گرفته بود من هم گوشی موبایلم را به سمت راننده پرتاب کردم تا بتوانم نجات پیدا کنم. در نهایت موفق شدم خودم را به بیرون ماشین پرت کنم و با صدای بلند از مردم درخواست کمک کردم. راننده نیز بسرعت از محل متواری شد. بعد هم با کمک مردم به بیمارستان رفتم و تحت درمان قرار گرفتم.به‌دنبال شکایت زن جوان تحقیقات آغاز شد و مأموران با تحقیق از شاهدان موفق شدند شماره پلاک خودروی پراید را به‌دست آورند.

 

با شناسایی محل سکونت متهم، مأموران کلانتری محل را تحت کنترل نامحسوس قرار داده تا سرانجام متهم چند ساعت بعد زمانی که قصد سوار شدن به خودرواش را داشت دستگیر شد.سرهنگ خلیل لطفی، رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران با اعلام این خبر گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر هر گونه تلاش برای آزار و اذیت دختر جوان شد اما در ادامه، با پیدا شدن گوشی شاکی از داخل خودرو وی چاره‌ای جز اعتراف نداشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------