بازداشت توزیع کنندگان مشروبات الکلی دست ساز در بوکان



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مصرف مشروبات تقلبی طی هفته جاری 19 نفر از شهروندان را از بیمارستان شهید قلی پور بوکان راهی بیمارستان طالقانی ارومیه کرد.  

فرمانده انتظامی بوکان (آذربایجان غربی) گفت: سه نفر از عوامل اصلی توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در بوکان که موجب مرگ سه نفر و مسمومیت 16 نفر دیگر شده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

 

سرهنگ مجید محبعلی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل اصلی توزیع و ساخت این مشروبات دست ساز در کمتر از سه روز و با بهره گیری از امکانات تخصصی و تیم های عملیاتی فرماندهی انتظامی بوکان دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه این افراد متوجه شده بودند که آنان مسبب فوت سه نفر از شهروندان بوکانی هستند و قصد خروج از کشور را داشتند، بیان کرد: این افراد در بوکان اقدام به تهیه این مواد کرده بودند و در نهایت در شهرستان مرزی بانه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش ایرنا مصرف مشروبات تقلبی طی هفته جاری 19 نفر از شهروندان را از بیمارستان شهید قلی پور بوکان راهی بیمارستان طالقانی ارومیه کرد.

 

بر اساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه این افراد در رده سنی 23 تا 60 سال قرار دارند و با علایم مشکوک به مسمومیت الکلی به بیمارستان‌ شهید قلی پور شهرستان بوکان مراجعه کردند.

 

تاکنون سه نفر از مسمومانی که به حالت کما رفته بودند، جان خود را از دست داده اند و 2 نفر دیگر به علت وخامت وضعیت جسمی همچنان بستری هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------