پرستاری که سارق میلیونی از آب درآمد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از دستگیری خانمی که تحت پوشش پرستار، 600 میلیون ریال طلا و وجه نقد از یک سالمند سرقت کرده بود خبر داد. 

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت مقدار 600 میلیون ریال وجه نقد و طلا از منزل یک خانم سالمند در شهر شاهین‌شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 11 قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام یکسری کارهای تخصصی پی بردند سارق یک خانم است که به تازگی به‌عنوان پرستار در منزل این خانم کهن‌سال استخدام شده است.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی این خانم سارق دستگیر و در بازرسی از منزل او طلاها و وجوه نقد سرقت شده به ارزش 600 میلیون ریال کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر در پایان با اشاره به تحویل متهمه به مراجع قضایی از شهروندان محترم بخصوص سالمندان خواست: از نگهداری پول و زیورآلات در منزل خودداری و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و هنگام استخدام پرستار، حتماً از سابقه او مطلع و سعی کنند از شرکت‌های معتبری که دارای مجوز معتبر هستند، نسبت به استخدام پرستار برای سالمندان خود اقدام کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------