دانشمند روس اجساد گورستان را تبدیل به عروسک می کرد+تصاویر



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
پرونده مرد روسی که اجساد گورستان را تبدیل به عروسک می کرد و در خانه از آنها کلکسیونی برای خود ساخته بود یکی از جنجالی ترین پرونده های جنایت روسیه به شمار می رود. 

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، پدر و مادر « آناتولی مسکوین »همواره تصور می کردند پسرشان به عروسک علاقه خاصی داشته و به همین منظور کلکسیونی در اشکال و اندازه های متفاوت از عروسک برای خود جمع آوری کرده است.

 

به گفته مادر وی آنها هرگز تصور نمی کردند که هر یک از عروسک ها می توانند جسد افرادی باشند که پسرشان آنها را از قبرستان بیرون کشیده و با استفاده از نمک و دیگر مواد خشک کرده و در نهایت تبدیل به عروسک های مومیایی کرده است.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

این متهم نابغه علاقه خاصی به دروس تاریخی داشته و به 13 زبان دنیا صحبت می کرد .علاقه وی به سفر باورنکردنی بود و حتی با توجه به استعداد های خاصش در کالج روسیه نیز دروس تاریخی و زبان  را تدریس می کرد.

 

در پرونده این جنایتکار روس نام 29 دختر بین سنین 3 تا 25 سال دیده می شد که همگی در آپارتمانش مومیایی و تبدیل به عروسک شده بودند.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

دانشمند و زبان شناس روس پس از دستگیری در باز جویی های انجام شده اعتراف کرد که منشا تمام جنایت هایش به دوران کودکی وی زمانی که تنها 13 سال سن داشته بازمی گردد اما به گفته روان پزشکان او به شدت به بیماری اسکیزوفرنی پارانوئید مبتلا بوده است که پس از محاکمه در یک بیمارستان روانی نیز دوران محکومیت  خود را سپری می کند.

 

بنا بر گزارش های پلیس روسیه « آناتول » هنگامیکه 13 سال داشت با دوستان خود همواره در گورستان بازی می کرد و مدام به گورستان « کراسنایا اتنا » می رفت به همین دلیل به مرده ها و عالم مردگان علاقه خاصی نشان میداد.او که شاهد مراسم تدفین یک دختر11 ساله بوده ادعا می کند که شرکت کنندگان در مراسم وی را مجبور کردند تا صورت یک دختر کوچک مرده را قبل از دفن ببوسد و همین موضوع انگیزه رفتار غیر عادی اش در اینده شد.

 

محققان پلیس از کتابخانه شخصی این دانشمند قاتل بیش از 60 هزار کتاب پیدا کرده بودند که در کنار عروسک های رنگارنگش دیده می شد.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

او همواره یک فرد منزوی بود که هرگز ازدواج نکرد و ترجیح می داد با والدین خود زندگی  کند.علاقه خاصی به نوشیدن الکل و کشیدن سیگار نداشت و می توان گفت فردی درون گرا به نظر می رسید که تنها علاقه اش مطالعه بی وقفه کتاب های گوناگون بود.

 

بنا بر گزارش های پلیس وی در اعترافات خود بیان کرده بود که شبها در میان قبرها قدم می زد و حتی یک بار نیز در یک گور خوابیده بود با این وجود هیچیک از همکاران و افرادی که وی را می شناختند او را فردی غیر عادی با رفتاری نابهنجار توصیف نکردند.

 

ماموران پلیس در 2 نوامبر 2011 میلادی در پی نبش قبرهای مختلف گورستانی در نزدیکی منزل متهم به وی ظنین شده و خانه اش را مورد بازرسی قرار دادند. ماموران ابزار خشک کردن و تبدیل به عروسک کردن مردگان را در آپارتمان این دانشمند و کنار کتاب هایش پیدا کرده و او را بازداشت کردند.

 

به گفته این متهم روس وی می توانسته با استفاده از سحر و جادو مردگان را دوباره به عالم زندگان باز گرداند و با آنها ارتباط برقرار کند.«آناتولی » در واگویه های خود بیان کرد که می دانسته که با بیرون کشیدن اجساد مردگان از گورستان مرتکب جرم می شود اما اجساد او را فرا خوانده و درخواست کمک می کردند. او برایشان آهنگ می خواند و  با آنها حرف می زد و حتی گاهی اوقات برای این مردگان جشن تولد نیز می گرفت.

 

آناتولی  حتی با اجسادی که کم سن تر بودند نیز کارتون تماشا می کرد و به عبارتی با تک تک عروسک های مرده اش دوستی مسالمت آمیزی داشت.

 

بنا بر ادعای این متهم هر یک از اجساد خود از وی درخواست کمک می کردند و تا زمانی که از سوی فرد درخواستی دریافت نمی کرد وارد قبرش نمی شد.

 

این مرد روانی می گوید هرگونه میل جنسی به اجساد را در درون خود خفه کرده و تنها آنها را به عنوان فرزندان نداشته اش دوست داشت و برایشان زندگی خوبی فراهم کرده بود.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

  

 

آرزوکیهان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------