مرگ غم‌انگیز جوان ۲۰ ساله در برخورد با گاردریل



رییس پلیس راه استان همدان گفت: راننده ۲۰ ساله خودرو سواری ۲۰۶ که به علت خواب آلودگی با گاردریل وسط جاده برخورد کرده بود در دم جان باخت. 

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: این جوان ۲۰ ساله که با سواری ۲۰۶ از بانه کردستان به سمت همدان در حال حرکت بود به علت خواب آلودگی و انحراف به چپ در گردنه همه کسی، با گاردریل وسط جاده برخورد کرد و در دم جان خود را از دست داد.

 

وی با اعلام اینکه نیمی از سوانح سال جاری به علت تردد در حالت خستگی و خواب آلودگی رخ داده است، خاطرنشان کرد: اکثر سوانح فوتی از زمان غروب آفتاب تا بامداد روز بعد رخ می دهد که انتظار داریم، مسافران با تاریک شدن هوا از حرکت، خودداری کنند.

 

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه آمار تصادفات به علت خواب آلودگی و خستگی در ایام نوروز افزایش می یابد، اظهار داشت: از مسافران نوروزی درخواست می شود، از تردد در هنگام خستگی و خواب آلودگی به شدت پرهیز کنند.

 

سرهنگ عزیزی افزود: تعداد فوتی و مجروحان سوانح رانندگی در طرح نوروز امسال به نسبت سال گذشته در همین زمان از ۱۶ نفر به ۱۹ نفر افزایش یافته است.

 

لازم به ذکر است، در نوروز سال گذشته ۲۴ نفر در سوانح جاده ای همدان جان باختند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------