آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

باند سرقت مسلحانه در رفسنجان متلاشی شد



وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی طعنه‌آمیز در توئیتر به ادعاهای ترامپ و حامیان او واکنش نشان داد.

  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: باند سرقت مسلحانه در رفسنجان متلاشی و در این رابطه شش نفر دستگیر شدند.

 

به گزارش مهر، مهدی کریمی دوشنبه شب در نشست خبری اظهار داشت: از ۲۹ اسفند تا امروز موفقیت‌های چشمگیری توسط مجموعه پلیس به دست آمده که متلاشی شدن باند سرقت مسلحانه یکی از این موفقیت‌ها است و در این راستا شش نفر دستگیر شدند که اکثراً اتباع هستند که در ضبط پسته‌ها اقدام به سرقت می‌کردند.

 

وی افزود: سارقان در هر بارگیری دو تا سه تن پسته از انبارهای پسته به سرقت می‌بردند که طی رصدهای دو ماهه پلیس و جمع آوری مستندات طی عملیات ضربتی مشترک شهرستانی، استانی و فرا استانی سارقان دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

 

وی ادامه داد: اسلحه‌ای که سارقان حمل می‌کردند دست ساز بوده که با ایجاد رعب و وحشت دست و پای طرف را می‌بستند و اموالشان را به سرقت می‌بردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به سرقت دستگاه‌های جوشکاری و تجهیزات فنی دانشگاه کار، بیان کرد: یک نفر در این زمینه دستگیر شده و پنج دستگاه جوش و مقادیر زیادی تجهیزات فنی شامل آچار و… از وی کشف شد که سارق معترف شده این تجهیزات را برای استفاده در سرقت‌های دیگر به سرقت برده است.

 

وی کشف یک مورد سرقت که از طریق سوراخ کردن سقف برای بردن لوازم منزل بوده عملکرد دیگر کلانتری ۱۳ برشمرد و افزود: سارق در کمتر از سه ساعت دستگیر و اموال به مالباخته تحویل داده شد.

 

کریمی با اشاره به متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری، تصریح کرد: کشف سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز توسط پلیس آگاهی و امنیت در این مدت انجام شد.

 

وی از راه‌اندازی دو کانکس پلیس ویژه نوروز در ورودی شهر از سمت یزد و کرمان خبر داد و یادآور شد: یک کانکس نیز با پلیس انار به طور مشترک در روستای احمدآباد خدمات امنیتی، انتظامی و راهنمای مسافران ارائه می‌دهد.

 

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان در ادامه گفت: از شهروندانی که قصد سفر در نیمه دوم تعطیلات را دارند تقاضا داریم نسبت به محکم کاری در قفل کردن درهای منزل و استفاده از قفل اضافی و دوربین اقدام کنند چرا که هر قفلی که اضافه شود دو دقیقه در امر سرقت تأخیر می‌اندازد و در سرعت رسیدن پلیس به محل کمک خواهد بود.

 

کریمی تصریح کرد: با توجه به افزایش سرقت‌ها نصب دوربین‌های صنعتی و خانگی الزامی است و آنلاین بودن دوربین‌ها خیلی مهم است ضمن اینکه اگر در حیاط و هال منزل دوربین باشد به طور لحظه‌ای رصد شود اهمیت زیادی در جلوگیری از سرقت‌ها خواهد داشت.

 

وی با تأکید بر اینکه گشت‌های پلیس ۲۴ ساعته و است و ۹ دستگاه خودرو به واحدهای گشتی اضافه شده است، تصریح کرد: سربازان، کادر اداری و همه عوامل پلیس پای کار هستند.

 

وی با اشاره به گشت رضویون بسیج با ۱۲ واحد گشتی و انجام عملیات‌ها و کشفیات قابل توجه توسط این گشت، تصریح کرد: این گشت‌ها برای پیشگیری از سرقت‌ها خیلی کمک کردند و تا ۱۷ فروردین ادامه دارند.

 

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان همچنین تلفات چهارشنبه سوری در رفسنجان را صفر اعلام کرد و مدیریت مردم در این راستا را قابل تقدیر دانست.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------