آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

واژگونی ۲ خودرو در فاصله کمتر از ۸ ساعت و ۲۱ نفر مجروح در زاهدان



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: دو حادثه واژگونی خودرو در فاصله زمانی کمتر از ۸ ساعت در منطقه زیر پوشش این دانشگاه ۲۱ مصدوم برجای گذاشت. 

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، فریبرز راشدی اظهار داشت: به دنبال وقوع ۲ فقره حادثه واژگونی خودرو که در فاصله زمانی کمتر از ۸ ساعت از یک دیگر در جاده‌های واقع در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اتفاق افتاد، ۲۱ نفر مجروح شدند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: بدنبال وقوع حادثه واژگونی برای یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور «بم - زاهدان» در محدوده نصرت آباد، ۱۰ نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه مجروح شدند.

 

راشدی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۳. ۳۹ دقیقه بامداد یکشنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ به مرکز اورژانس ۱۱۵ زاهدان گزارش شد و بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، به منظور انتقال مجروحان به محل حادثه اعزام شد و پس از ارائه خدمات احیا اولیه در محل حادثه، مجروحین که همگی از اتباع غیر ایرانی بودند به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان منتقل شدند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ساعت ۲۰ و ۴۱ دقیقه روز گذشته نیز بر اثر واژگونی اتومبیل وانت نیسان در محور «زاهدان - خاش» در محدوده «جون آباد»، ۱۱ نفر مجروح شدند که مجروحین این حادثه نیز که همگی از اعضا یک خانواده بودند توسط ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان منتقل شدند.

 

وی با تاکید بر شدت عوارض انسانی در حوادث جاده‌ای و تأثیرات سو فردی، خانوادگی و اجتماعی این آسیب‌ها یک بار دیگر از رانندگان وسایل نقلیه خواست تا با رعایت احتیاط در زمان رانندگی حافظ سلامت خود و دیگران باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------