پسر ۲۲ ساله ناشنوا بر اثر سقوط در رودخانه جان باخت



مدیر ستاد بحران همدان گفت: تعداد جان باختگان سیل در همدان به ۶ نفر رسید. 

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ علیمردان طالبی، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۴ فروردین ماه، جوان ۲۲ ساله ناشنوایی بر اثر سقوط در داخل رودخانه "جیحان رود" روستای شوشاب ملایر، جان خود را از دست داد.

 

جسد بی جان این جوان که اهل روستای شوشاب و ساکن تهران بود، چند کیلومتر دورتر در مسیر رودخانه در بخش سامن ملایر، کشف شد.

 

سیل رودخانه حرم آباد شهر ملایر روز ۶ فروردین سالجاری بر اثر بی احتیاطی پدر برای عبور از پل ناایمن، جان دختر ۱۰ ساله وی را گرفته بود.

 

به گزارش خبرآنلاین ؛ عصر روز ۱۳ فروردین نیز، خانم میانسالی به داخل رودخانه "کندوخانه" سرابی تویسرکان سقوط کرد و جان باخت.

 

سقوط بهمن با ارتفاع ۲ متر به همراه گل و لای در هنگام بارندگی، زن میانسال را به داخل رودخانه انداخته و پس از آن، آب رودخانه جسد وی را حدود یک کیلومتر با خود برده است.

 

لازم به ذکر است، شهرستان نهاوند با ۱۵۷ میلیمتر برف و باران در چند روز گذشته، رکورددار بارندگی در استان همدان است.

 

شهرستان‌های تویسرکان با ۱۴۲، بهار با ۱۲۹، ملایر با ۱۲۶، همدان و رزن با ۱۱۹، کبودراهنگ با ۱۱۶، اسدآباد با ۱۱۵ و فامنین با ۱۰۲ میلیمتر بارندگی به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

 

در سال آبی جاری همه شهرستان‌های استان همدان از خشکسالی عبور کرده و در مجموع تاکنون در شهرستان نهاوند ۷۲۳ میلیمتر، تویسرکان ۶۳۵، اسدآباد ۶۲۲، رزن ۶۱۷، ملایر ۵۶۴، کبودراهنگ ۵۲۱، فامنین ۵۰۱، همدان ۴۸۵ و بهار ۴۵۵ میلیمتر برف و باران باریده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------