آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

برخورد دوقایق در بندرگناوه 14 مصدوم داشت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
برخورد دوقایق در بندرگناوه 14 مصدوم داشترئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: بر اثر برخورد 2 قایق تفریحی و صیادی در ورودی خور (آبراه دریایی) این بندر در شب گذشته 14 مصدوم شدند که توسط امدادگران این جمعیت نجات یافتند. 

عبدالعلی صیادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این حادثه زمانی اتفاق افتاد که نیروهای امداد و نجات دریایی پایگاه یادمان شهید علی صیادی هلال احمر در حال برگشت به پایگاه بودند و بلافاصله سر صحنه حاضر و پس از ارزیابی اولیه در عملیاتی یک ساعته به آنان امدادرسانی کردند.

 

وی اظهارداشت: در این حادثه قایق تفریحی دارای 10 سرنشین گردشگر و یک خدمه بود که در محل سرپایی مداوا و به خشکی انتقال یافتند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: قایق صیادی نیز با سه سرنشین درحال غرق شدن بود که همگی آنان نجات یافتند و شناور آنان بدلیل آبگرفتگی دچار نقص فنی شده بود که توسط امدادگران یدک و به داخل خور انتقال داده شد.

 

وی افزود: باتوجه به اینکه خدمه و سرنشینان قایق های حادثه دیده آسیب جدی ندیده بودند نیاز به اعزام به مراکز درمانی نداشتند.

 

صیادی گفت: فعالیت قایق های تفریحی باید قبل از تاریکی هوا تعطیل شود در غیر این صورت باعث مسایل حادثه ساز می شود.

 

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر کشور است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------