مرد مسلح بعد از قتل همسرش و 2 مامور انتظامی خودکشی کرد



مرد مسلحی که از کارکنان یک نهاد نظامی در مشهد بود به دلیل اختلافات خانوادگی در ماجرای طلاق همسرش، دست به جنایتی هولناک زد و پس از کشتن همسر سابق و دو مامور انتظامی، با شلیک گلوله به زندگی خود نیز پایان داد. 

به گزارش خراسان، صبح روز اول فروردین اهالی بولوار ارشاد مشهد در تماس با پلیس 110،از شنیدن صدای شلیک گلوله در پی بروز اختلافات خانوادگی خبر دادند. در پی اعلام این خبر بلافاصله نیروهای گشت کلانتری سناباد مشهد عازم محل حادثه شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

 

آنان با دیدن اسلحه در دستان مردی که مدعی بود از کارکنان یکی از نهادهای نظامی است، او را دعوت به آرامش کردند واز وی خواستند داخل خودروی پلیس بنشیند. مرد مسلح که حدود 40 سال داشت و به دنبال طلاق همسرش، درگیر یک سری اختلافات خانوادگی شده بود، در حالی که به شدت عصبانی بود درون خودروی پلیس قرار گرفت اما در یک لحظه ناگهان با شلیک به سمت همسرش او را نقش بر زمین کرد. در همین حال مامور انتظامی وارد عمل شد تا اسلحه را از چنگ مرد مسلح بیرون آورد ولی او با شلیک گلوله های دیگر دو مامور انتظامی را نیز به شهادت رساند و سپس با شلیک گلوله ای دیگر، خودکشی کرد.

 

گزارش خراسان حاکی است، با حضور قاضی ویژه قتل عمد در محل وقوع این حادثه تلخ، تحقیقات مقدماتی در این باره آغاز و مشخص شد، مرد مسلح که به دلیل اختلافات بعد از ماجرای طلاق به شدت عصبانی شده بود، دست به این جنایت هولناک زده است. قاضی احمدی نژاد با تایید این خبر به خراسان گفت: پرونده مذکور در دادسرای نظامی تحت رسیدگی قرار دارد تا زوایای پنهان این حادثه تاسف بار توسط بازپرس پرونده روشن شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------