دستبرد 140 میلیونی برادر زن معتاد از خانه داماد



رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که از منزل خواهرش 140 میلیون تومان سرقت کرده بود. 

به گزارش فارس، در مورخه چهارم فروردین ماه امسال فردی طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110  اعلام کرد سارقین از منزل وی اموالی به ارزش یکصد و چهل میلیون تومان سرقت کرده‌اند.

 

پس از اعلام خبر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، بلافاصله کارآگاهان مبارزه با سرقت منزل به همراه تیم بررسی صحنه سرقت به محل اعزام شده و با  بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان مشخص شد سرقت از نوع داخلی بوده است.

 

 در تحقیقات مقدماتی، مالباخته اظهار داشت که برادر همسرش به هویت بابک مدتی است که با آنها زندگی می‌کند و اعتیاد به مواد مخدر دارد و به وی مظنون است.

 

دستگیری مظنون اعلامی در دستور کار کارآگاهان قرار گفت که در تحقیقات اولیه مشخص شد بابک که دارای یک دستگاه خودرو سواری ساینا است از زمان سرقت محل را ترک کرده و باز نگشته است.

 

لذا با ظن قوی کارآگاهان به بابک طی اقدامات فنی صورت گرفته محل تردد وی در محدوده خیابان ملت مشخص و  با بررسی‌های بیشتر کارآگاهان محل اختفای وی در یکی از هتل‌های واقع در خیابان ملت شناسایی و خودروی سارق نیز رویت شد.

 

در ادامه کارآگاهان طی هماهنگی با بازپرس شعبه 11 دادسرای ناحیه 2 تهران  و هتل مذکور در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند که  در بررسی از اتاق وی مبلغ یکصد و هفت میلیون تومان وجه نقد کشف و به پایگاه منتقل شد.

 

در تحقیقات بعمل آمده، متهم، ضمن اعتراف به سرقت اعلام داشت که حدود مبلغ 30 میلیون تومان از وجه  سرقتی را خرج کرده‌ است؛ متهم انگیزه سرقت را تشکیل زندگی شخصی و مستقل عنوان کرد.

 

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اقرار صریح متهم و کشف مبلغ  107 میلیون تومان از سارق با هماهنگی مقام  قضایی الباقی وجه نقد به مالباخته تحویل داده و متهم نیز با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------