آیا امیدی به پیدا شدن آیناز هست؟



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس پلیس آگاهی استان همدان با بیان اینکه تحقیقات پلیس آگاهی برای یافتن آیناز 8 ساله همچنان ادامه دارد، هر گونه اخبار مبنی بر دخیل بودن خانواده وی را در گم شدن دخترشان شایعه و کذب دانست. 

‌به گزارش ایسنا ، سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر اظهار کرد: در آبان ماه سال گذشته دختری 8 ساله گم شده و پلیس آگاهی در راستای وظیفه ذاتی خود و یافتن این دختر بچه تحقیقات را به صورت جدی شروع کرد.

 

وی ادامه داد: اکنون حدود 6 ماه از مفقود شدن این دختر بچه می‌گذرد و تحقیقات پلیس آگاهی برای یافتنش ادامه دارد و تا زمان پیداشدن نشانه و سرنخی از این دختر بچه دایره تجسس همچنان به تحقیقات خود ادامه خواهد داد.

 

زارعی با بیان اینکه هر گونه اخبار در رابطه با مظنون و مقصر بودن خانواده دختربچه کذب و شایعه است عنوان کرد: چندی پیش رسانه‌ای خبری مبنی بر مظنون بودن خانواده دختر بچه در فضای ارتباطات منتشر کرد که این خبر کاملا کذب و شایعه است و خانواده گمشده هیچ تقصیری در مفقود شدن دخترشان ندارند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه تلاش آگاهی برای یافتن دختر بچه ادامه خواهد داشت درخواست کرد: رسانه و مطبوعات از هرگونه انتشار اخبار کذب خودداری کرده چرا که این اخبار افزون بر تخریب اذهان عمومی هیچ کمکی به یافتن دختر بچه گمشده نمی‌کند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------